"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, Mickiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 828 82 50, , fax. 43 828 82 55
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
Mickiewicza 16
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. 43 828 82 50, , fax. 43 828 82 55
REGON: 10107597100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi wielorazowych, kontenerów, koszy do kontenerów, narzędzi laparoskopowych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi wielorazowych, kontenerów, koszy do kontenerów, narzędzi laparoskopowych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, z podziałem na 3 pakiety w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także m.in. informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 1.1) i 2.1) niniejszej SIWZ; 3) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – należy przedstawić w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji pacjentów.
Dodano: 2022-10-18 - Dostawa akcesoriów do sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Dodano: 2022-09-19 - COV/53/2021 Dostawa obwodów oddechowych, kaniul donosowych, komór nawilżających do respiratora "Inspire" oraz filtrów HEPA
Dodano: 2021-12-16 - COV/34/2021 Dostawa cewników do odsysania górnych dróg oddechowych, strzykawek, worków do zbiórki moczu, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, masek z workiem, drenów do tlenu oraz cewników do tlenu
Dodano: 2021-11-17 - COV/35/2021 Zakup 20 sztuk stetoskopów
Dodano: 2021-11-17 - dostawa dwóch Defibrylatorów
Dodano: 2021-10-08 - dostawa czterech zestawów sprzętu Aivro 2-set wraz z akcesoriami jednorazowymi
Dodano: 2021-09-10 - Dostawa urządzenia do dezynfekcji z archiwizacją
Dodano: 2021-09-03 - dostawa zestawu Cough Assist E 70
Dodano: 2021-09-03 - dostawa ssaków pneumatycznych
Dodano: 2021-09-03