Przetargi.pl
dostawa narzędzi oraz wyposażenia pracowni Murarsko – tynkarskiej i Odnawialnych Źródeł Energii dla Zespołu Szkół Technicznych w Kartuzach w ramach projektu: "Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 380 21 76, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    Dworcowa 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 380 21 76, , fax. -
    REGON: 19167486500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa narzędzi oraz wyposażenia pracowni Murarsko – tynkarskiej i Odnawialnych Źródeł Energii dla Zespołu Szkół Technicznych w Kartuzach w ramach projektu: "Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi oraz wyposażenia w sprzęt do praktycznej nauki zawodu, oraz wyposażenia stanowisk egzaminacyjnych pracowni Murarsko – Tynkarskiej i Odnawialnych Źródeł Energii. 2. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zespołu Szkół Technicznych w Kartuzach (ul Mściwoja II 24, 83-300 Kartuzy) zamontuje urządzenia i sprzęty we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz dokona przeszkolenia wskazanych przez dyrekcję ZST w Kartuzach osób z zakresu obsługi. 3. Wykonawca na własny koszt odbierze lub zutylizuje opakowania sprzętu (kartony, folie, papier, styropian, skrzynie itp.), a po dokonaniu montażu urządzeń i sprzętu posprząta pomieszczenia, w których zostały zamontowane. 4. Wszystkie narzędzia oraz sprzęt w ramach zamówienia musi posiadać minimum certyfikat zgodności CE na potwierdzenie, że wyrób jest zgodny z wszystkimi przepisami Unii Europejskiej, którym podlega oraz, że zostały spełnione odpowiednie procedury oceny zgodności. 5. Dostarczone w ramach zamówienia narzędzia oraz elektronarzędzia i sprzęty przeznaczone będą do zastosowania profesjonalnego w Budownictwie, Energetyce i Ekoenergetyce, charakteryzować się będą wysoką jakością trwałością i odpornością na zużycie. 6. Wykonawca uzgodni szczegółowo z dyrekcją ZST termin dostawy. Dyrekcja ZST po swojej stronie zapewni specjalistę w zakresie odbioru przedmiotu zamówienia i zbadania jego zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 7. Wykonawca przygotuje zestawienie zbiorcze wszystkich elementów zamówienia zawierające w szczególności informacje takie jak: nazwę urządzenia, typ i model urządzenia, informacje, dokumentację w postaci instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych producenta itp. 8. W przypadku gdy Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia dłuższą niż przewiduje producent, po okresie gwarancyjnym producenta w przypadku awarii sprzętu, która w okresie gwarancji podlegałaby naprawie gwarancyjnej lub wymianie sprzętu, Wykonawca na własny koszt dokona naprawy lub wymiany sprzętu na rzecz zamawiającego. 9. Wszelkie usterki awarie lub nieprawidłowe działanie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia zgłaszane będą do Wykonawcy, który zapewni obsługę gwarancyjną sprzętu. Zamawiający w przypadku wystąpienia takich okoliczności powiadomi Wykonawcę, który będzie zobowiązany do odbioru sprzętu do Zamawiającego na własny koszt w ciągu 5 dni roboczych, a następnie zapewni obsługę gwarancyjną zgodnie z gwarancją producenta, a po okresie gwarancji producenta przejmie obowiązki gwarancyjne w okresie zadeklarowanym w ofercie. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44511000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach