Przetargi.pl
Dostawa narzędzi mikrochirurgicznych

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-952 Katowice, ul. Ceglana 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3581200, 3581332 , fax. 0-32 3581432, 2518437, 2518473
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Ceglana 35 35
    40-952 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3581200, 3581332, fax. 0-32 3581432, 2518437, 2518473
    REGON: 00132576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okulistyka.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi mikrochirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa narzędzi mikrochirurgicznych - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część 1 - pęsety Część 2 - rozwórki i cyrkiel Część 3 - imadła i haczyki Część 4 - manipulatory, szpatułki, czopery Część 5 - sondy do kanalików Część 6 - rozwórki do powiek dla dzieci Część 7 - nożyczki mikrochirurgiczne Część 8 - noże jednorazowe-trepany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm ). Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 specyfikacji. 2. Podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 specyfikacji. 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy zawierający wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe przedmiotu zamówienia na drukach (odpowiednio do oferowanej/nych części) stanowiących załącznik nr 3.1 lub/ i załącznik nr 3.2 lub/ i załącznik nr 3.3 lub/ i załącznik nr 3.4 lub/i załącznik nr 3.5 lub/ i załącznik nr 3.6 lub/ i załącznik nr 3.7 lub/ i załącznik nr 3.8. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, 5 składa dokumenty określone w § 2 ust. 1 pkt 1, ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. nr 87 poz. 605 z póź. zm.) Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z podaniem daty poświadczenia. W celu potwierdzenia że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Zamawiający wymaga załączenia do oferty w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia: deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz certyfikatu jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego (o ile jest wymagany) i zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (o ile jest wymagane) na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. Do oferty należy dołączyć opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi, foldery producenta przedstawiające opis i rozmiary w celu potwierdzenia spełnienie wymogów stawianych przez Zamawiającego w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okulistyka.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach