Przetargi.pl
Dostawa narzędzi mechanicznych, narzędzi elektromechanicznych, przyrządów pomiarowych, stołów warsztatowych oraz sprzętu spawalniczego – zamówienie w 3 częściach

Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40671 Katowice, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 028 463 , fax. 322 014 881
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej
    ul. Armii Krajowej 84
    40671 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 028 463, fax. 322 014 881
    REGON: 69549100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspm.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi mechanicznych, narzędzi elektromechanicznych, przyrządów pomiarowych, stołów warsztatowych oraz sprzętu spawalniczego – zamówienie w 3 częściach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Dostawa narzędzi mechanicznych i narzędzi elektromechanicznych oraz przyrządów pomiarowych. W skład zamówienia wchodzi: - po 10 sztuk następujących narzędzi: imadła, młotki ślusarskie, przecinaki, nożyce ręczne do metalu, pilniki, piłki ramowe do metali, zestawy traserskie, narzędzia do gwintowania, wiertła, rozwiertaki, pogłębiacze, skrobaki, gilotyny do blachy, zginarki do blachy, czujniki zegarowe ze statywem, przyrządy do pomiaru długości, mikrometry analogowe, przyrządy do pomiaru kątów, przyrządy do pomiarów błędów kształtu, wzorniki gwintów, zestawy narzędzi i kluczy; - 14 suwmiarek nr 1, - 4 suwmiarki nr 2, - zestawy wkrętaków i szczypiec dla mechatronika (16+16+8+8 zestawów), - zestawy narzędzi monterskich podstawowych i specjalistycznych (8+8+8+8+8 zestawów), - 8 zestawów narzędzi kluczy oczkowych, - 8 zestawów narzędzi kluczy trzpieniowych, - 5 wiertarek, szlifierek, - 13 wkrętarek akumulatorowych, - 2 wiertarki stołowe. Część 2 Dostawa stołów warsztatowych W skład zamówienia wchodzi dostawa 10 stołów warsztatowych oraz 10 lamp stanowiskowych. Część 3 Dostawa sprzętu spawalniczego W skład zamówienia wchodzi dostawa spawarek elektrycznych – inwertorowych – 5 sztuk, oraz dostawa stołów roboczych do spawania – 5 sztuk. Niniejsze zamówienie (część 1,2,3) jest częścią II zamówienia Dostawa wyposażenia dla zawodu technik mechatronik – pracownia mechatroniczna (składającego się z VI części). Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane. Dla części 2 rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016. Minimalny okres gwarancji wynosi dwa lata. 2) W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Zamawiającego oraz koszty ew. montażu. Dostarczone urządzenia powinny być skręcone (zmontowane) przez wykonawcę. W przypadku konieczności dokonania montażu przez zamawiającego, zamawiający obciąży kosztami montażu wykonawcę. 3) Szczegółowy zakres dostaw określa: a) Załącznik nr 1 do siwz b) Istotne postanowienia umowne / projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 4) Formularz cenowy – załącznik nr 3 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach