Przetargi.pl
Dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 3378 Drawsko Pomorskie, realizowana przez JW 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 581/2013.

Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 7474572 , fax. 94 7474571, 7474605
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
    ul. Główna 1 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 7474572, fax. 94 7474571, 7474605
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 3378 Drawsko Pomorskie, realizowana przez JW 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 581/2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych narzędzi i urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej nr 3378 w Drawsku Pomorskim. 1) ZASILACZ BUFOROWY - 6 szt. 2) PODNOŚNIK KANAŁOWY O UDŹWIGU MIN. 20 TON - 1 szt. 3) ŚCIĄGACZ HYDRAULICZNY DO ŁOŻYSK I PIAST (do pojazdów ciężarowych i autobusów) - 1 szt. 4) MONTAŻOWNICA DO OPON SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH/AUTOBUSÓW DĘTKOWYCH I BEZDĘTKOWYCH - 1 szt. 5) Komputerowa wyważarka do kół samochodów ciężarowych, autobusów, samochodów osobowych i dostawczych - 2 szt. 6) STÓŁ WARSZTATOWY Z tablicą narzędziową - 10 szt. 7) AUTOMATYCZNE URZĄDZENIE DO MYCIA CZĘŚCI - 5 szt. 8) SZAFKA NARZĘDZIOWA Z KOMPLETEM NARZĘDZI DUŻA - 4 szt. 9) WÓZEK WARSZTATOWY Z WYPOSAŻENIEM. - 8 szt. 10) PRZYRZĄD DO SPRAWDZANIA I NAPEŁNIANIA KLIMATYZACJI - 1 szt. 11) Komputerowe urządzenie do pomiaru geometrii ustawienia kół i osi pojazdu dla samochodów osobowych i dostawczych - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. Nr 2 do SIWZ formularz cenowy. - Wykonawca zobowiązany jest w formularzu cenowym (załącznik nr 2) podać dokładną, pełną nazwę handlową oferowanego towaru z podaniem nazwy producenta, symbolu, nr katalogowego itp. w celu wykazania, że oferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zapewnia właściwą jakość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. - Na dostarczony towar Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. - Wykonawca wraz z dostarczonym towarem dołączy instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim. - Wykonawca dostarczy towar, określony w zał. nr 2 formularz cenowy wolny od jakichkolwiek usterek, fabrycznie nowy i nie obciążony prawami na rzecz osób trzecich. Ponadto towary te będą dostarczone w fabrycznych opakowaniach. - Koszt transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. - Ilościowy i jakościowy odbiór towarów będących przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w magazynie Zamawiającego - JW 3378-BUCIERZ k/Drawska Pom. w oparciu o obowiązujące normy jakościowe. - Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub ukrytych wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie (telefonicznie, fax-em lub e-mail) o stwierdzonych brakach lub wadach. - W przypadku kwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić go na towar dobrej jakości. - W przypadku ujawnienia w czasie przechowywania lub eksploatacji ukrytej wady towaru Zamawiający postawi niezwłocznie towar do dyspozycji Wykonawcy. - Wykonawca z chwilą otrzymania zawiadomienia o wykryciu wad towaru zobowiązuje się w ciągu 1 dnia roboczego wydelegować swojego przedstawiciela celem załatwienia reklamacji - zadysponowania reklamowanym towarem i dostarczenia w zamian towaru dobrej jakości. - Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na okres minimum 24 miesiące dla dostarczonych towarów liczonej od daty bezusterkowego przyjęcia. - Dokument gwarancyjny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie dostawy towarów. - Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi zostaje wydłużona na cały czas trwania gwarancji plus 30 dni. - Okres odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru towarów. - W przypadku, gdy Zamawiający nie jest użytkownikiem, z chwilą przekazania przedmiotu umowy do użytku Zamawiający dokona cesji praw wynikających z umowy zawartej z Wykonawcą - na użytkownika, w szczególności uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne oraz z tytułu gwarancji jakości. - W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usterek ujawnionych w okresie trwania rękojmi lub gwarancji Zamawiający może zlecić osobie trzeciej usunięcie tych usterek, a kosztami obciążyć Wykonawcę. - Wykonawca do jednostkowej ceny ryczałtowej w pozycji nr 11 i 12 formularza cenowego - zał. nr 2 do SIWZ, wliczy koszt szkolenia z obsługi urządzenia (towaru). - Wykonawca zobowiązany jest umieścić na fakturze VAT numery katalogowe dostarczanego towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 438000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach