Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 61-833 Poznań, ul. Szkolna 8/12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 061 858-56-23
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto
ul. Szkolna 8/12 8/12
61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax. 061 858-56-23 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi i sprzętu do operacji neurochirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa narzędzi i sprzętu do operacji neurochirurgicznych z przeznaczeniem dla powstającego w szpitalu przy ul. Szwajcarskiej 3 Oddziału Neurochirurgii. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety: Pakiet I - narzędzia operacyjne; Pakiet II - kontenery do przechowywania jałowych narzędzi neurochirurgicznych; Pakiet III - rozwieracz tytanowy do dojść przednich w odcinku szyjnym kręgosłupa typu Caspar, Pakiet IV - zestaw do oświetlania miejsc trudno dostępnych przy operacjach neurochirurgicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331622005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 SIWZ wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2,składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 3., 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Do postępowania mogą przystąpić podmioty występujące wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 7. Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu należy załączyć do oferty. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest spełnić warunki o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ oraz przedłożyć dokumenty o których mowa w pkt. 4.2.1 - 4.2.5 SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt.1.3 SIWZ. 1.Dokumenty potwierdzające, że przedmiot oferty został dopuszczony do obrotu medycznego w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami, o których mowa w pkt. 1.3SIWZ 2.Materiały informacyjne i katalogi, o których mowa w pkt. 1.6SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii oraz Pracowni Chorób Serca i Naczyń
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa elektrod do generatora Gynecare Versapoint dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa jednorazowych akcesoriów do generatora Force Traid na potrzeby Bloku Operacyjnego
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa SPRZĘTU MEDYCZNEGO - SYSTEMU DO STABILIZACJI SERCA W OPERACJACH KARDIOCHIRURGICZNYCH BEZ UZYCIA KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO dla potrzeb Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii oraz Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb sali operacyjnej, sali intensywnej terapii i sali pooperacyjnej Oddziału Kardiochirurgii WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych oraz asortymentu na potrzeby Oddziału Noworodkowego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa sprzętu dla Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa sprzętu dla Oddziału Noworodkowego oraz Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-07-03 - Dostawa sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego, elektrod i akcesoriów oraz czujników tlenowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-08 - Dostawa narzędzi do laparoskopii
Dodano: 2015-03-30