Przetargi.pl
Dostawa narzędzi i osprzętu laparoskopowego oraz balonów żółądkowych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. ZP/04/2015

Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8373 216 , fax. 76 8373 377
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 15 15
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8373 216, fax. 76 8373 377
    REGON: 00030878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi i osprzętu laparoskopowego oraz balonów żółądkowych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. ZP/04/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy narzędzi i osprzętu laparoskopowego dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Asortyment i ilości szczegółowo określa Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy stanowiący równocześnie specyfikację asortymentowo-ilościową. 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 4 Pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany Pakiet/y (jeden lub więcej), przy czym w ramach Pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w Pakietach: - Pakiet nr 1 - optyka i narzędzia laparoskopowe obejmuje 60 pozycje. Dokładny opis Pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa); - Pakiet nr 2 - video laryngoskop obejmuje 1 pozycję. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). - Pakiet nr 3 - staplery jednorazowe i ładunki do sztaplerów obejmuje 1 pozycje. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). - Pakiet nr 4 -worki laparoskopowe obejmuje 1 pozycje. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). 3. Przez dostawę Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w razie wystąpienia takiej potrzeby. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 5. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów. 7. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego z Pakietów. 8. Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego - Apteka Szpitalna. 9. Dostawa wraz z rozładunkiem w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty otrzymania każdorazowego zamówienia składanego telefonicznie lub fax. Przez rozładunek należy rozumieć wniesienie asortymentu w miejsce wskazane przez pracownika Apteki. 10. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki dopuszczenia go do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oraz posiadać dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj.: posiadać certyfikat zgodności z dyrektywami Unii Europejskiej lub deklaracje zgodności. 11. Wymaga się by każdy pojedynczy egzemplarz dostarczanego asortymentu jak opakowania zbiorcze zaopatrzone były w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, która winna zawierać informacje, tj.: nazwę, rodzaj, rozmiar, serię, datę produkcji i datę ważności (nie może być krótsza niż 6 m-cy od daty dostawy), oznaczenie sterylności, oraz nazwę producenta. Jeśli wyrób zaopatrzony jest w instrukcję obsługi wymaga się by była sporządzona w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach