Przetargi.pl
Dostawa narzędzi i materiałów budowlanych do 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-22/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi i materiałów budowlanych do 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-22/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa narzędzi i materiałów budowlanych transportem Wykonawcy lub na jego koszt do obiektów Żłobków i Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków na adres: - Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, - Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław - Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, - Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, - Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, - Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, - Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, - Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, - Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, - Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, - Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, - Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, -Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, - Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, - Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, - ADMINISTRACJA, ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 3. Podane w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10% oraz zmiany ilościowe w poszczególnych asortymentach z zachowaniem cen ofertowych. 4. Zamówienia będą przesyłane każdorazowo faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zamówienie Zamawiającego określać będzie każdorazowo ilość i asortyment każdorazowej dostawy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, od daty podpisania umowy do dostarczenia wszystkich zamówionych artykułów i materiałów do poszczególnych obiektów wykazanych w załączniku nr 3. Przekazany przedmiot umowy musi być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony z wzorem protokołu odbioru stanowiącym załącznik do umowy. 6. Wykaz osób upoważnionych do podpisania protokołu, wykazana w załączniku nr 3 do umowy. 7. Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty otrzymania zamówienia na podstawie zapotrzebowania składanego drogą mailową Wykonawcy przez zamawiającego ze wskazaniem adresu dostawy od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 30 listopada 2016 r. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania artykułów i materiałów budowlanych nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru z określonym okresem gwarancji. 9. Koszty transportu, załadunku, rozładunku i wniesienia do wskazanego przez upoważnionego pracownika WZŻ pomieszczenia zawarte są w cenie ofertowej i nie przysługuje za powyższe czynności dodatkowe wynagrodzenie. 10. Rozładunek przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy przy obecności Zamawiającego przedstawiciela. Wykonawcy zobowiązani są podać kraj pochodzenia każdego artykułu oraz nazwę producenta dostarczane artykuły winny być dopuszczone do obrotu w Unii Europejskiej lub krajowego i trwale oznakowane znakiem CE lub B. Dostarczane artykuły muszą być oryginalnie opakowane, a termin ważności, czytelnie podany na opakowaniu, nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii. Elektronarzędzia powinny być objęte 24 miesięcznym okresem gwarancji. 11. Wszelkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia winny być prowadzone w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od w/w terminu wyłącznie za uprzednią zgodą kierownika danego żłobka ( pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego w przypadku Budynku Administracji ) i na wyłączną odpowiedzialność dostawcy. 12. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez kierownika danego żłobka ( pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego w przypadku Budynku Administracji) lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego nr i adres żłobka, datę i ilość dostarczonych artykułów i materiałów budowlanych. Kopię powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. 13. Do dostarczonego artykułu należy dołączyć dokumentację techniczną w szczególności: Instrukcję montażu i /lub eksploatacji o ile producent takową przewiduje, dane techniczne, kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 14. Do dostarczonych materiałów należy dostarczyć dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie niezależnie od oznakowania na opakowaniu oraz kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 15. W szczególnych przypadka Zamawiający ma prawo zażądać stosownych atestów w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz p-poż. o czym powinien uprzedzić w zamówieniu. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla materiałów budowlanych przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego , dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego , nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz p-poż. o czym powinien uprzedzić w zamówieniu. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla materiałów budowlanych przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego, dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego, nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru w ramach asortymentów zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz maksymalnej kwoty określonej w umowie. 17. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 18. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realiacji dostasaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach