Przetargi.pl
Dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP – 58/WZŻ/2017.

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP – 58/WZŻ/2017.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia – dostawa 1. Zamówienie obejmuje dostawę narzędzi i elektronarzędzi dla 16 lokalizacji obiektów Żłobków i Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 2. Dostawa narzędzi, elektronarzędzi będzie realizowana zgodnie z załącznikami nr 3 do SIWZ Formularzem cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt do Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków (WZŻ) na adres 53-609 Wrocław; ul. Fabryczna 15. 3. Zestawienie narzędzi, elektronarzędzi - zawiera Załączniki nr 3 - formularz cenowy. 4. Termin realizacji – dwa tygodnie od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 5. Podane w Załączniku nr 3 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10% oraz zmiany ilościowe w poszczególnych asortymentach pozycjach asortymentowych z zachowaniem cen zawartych w ofercie i w ramach kwoty umowy. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie od daty podpisania umowy do dostarczenia wszystkich zamówionych artykułów i materiałów, które należy dostarczyć do Dyrekcji WZŻ. Przekazany przedmiot zamówienia musi być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony - wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do umowy. 7. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca będzie miał w obowiązku zawiadomić przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w projekcie umowy w § 7 ust. 1 z 3 dniowym wyprzedzeniem o dostawie . 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania narzędzi i elektronarzędzi nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru z okresem gwarancji na minimum 24 miesiące od daty dostawy. Gwarancja stanowić będzie jeden z kryterium oceny ofert. 9. Koszty transportu, załadunku, rozładunku i wniesienia do wskazanego przez upoważnionego pracownika WZŻ pomieszczenia zawarte muszą być w cenie ofertowej i nie przysługuje Wykonawcy za powyższe czynności dodatkowe wynagrodzenie. Dane kontaktowe osób odpowiedzialnych ze strony zamawiającego: Pan Dominik Lach; e-mail - dominik.lach@wzz.wroc.pl; tel. 71 365 03 33; 10. Rozładunek przedmiotu zamówienia będzie leżał po stronie Wykonawcy i będzie dokonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczane artykuły muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej lub do obrotu krajowego i trwale oznakowane znakiem CE lub B. Dostarczane artykuły muszą być oryginalnie opakowane, z czytelnym terminem ważności na opakowaniu , termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii. Kosiarka jak i elektronarzędzia powinny być objęte min. 24 miesięcznym okresem gwarancji. 11. Wszelkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia winny być prowadzone w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od w/w terminu wyłącznie za uprzednią zgodą osoby odpowiedzialnej ze strony zamawiającego za realizację umowy i na wyłączną odpowiedzialność dostawcy. 12. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez pracownika (Działu Techniczno-Eksploatacyjnego) lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego nr i adres żłobka, datę i ilość dostarczonych narzędzi i elektronarzędzi. Oryginał powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. Faktury należy wystawić oddzielnie na poszczególne żłobki zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 3 do umowy oraz na Dyrekcję WZŻ. Ceny muszą być zgodne z formularzem cenowym Wykonawcy stanowiącym załącznik do umowy. 13. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację techniczną w szczególności: Instrukcję montażu i /lub eksploatacji o ile producent takową przewiduje, dane techniczne, kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 14. Do dostarczonych materiałów Wykonawca musi dostarczyć dokumenty dopuszczające do stosowania niezależnie od oznakowania na opakowaniu oraz kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 15. Zamawiający ma prawo zażądać stosownych atestów w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz ppoż. o czym powinien uprzedzić w zamówieniu. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla narzędzi i elektronarzędzi przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego , dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego , nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji w szczególności Państwowego Zakładu Higieny oraz ppoż. Nie dotyczy przypadków wynikających z przepisów ogólnych obowiązujących dla materiałów budowlanych przeznaczonych do stosowania w obiektach typu żłobkowego, dla których Dostawca ma obowiązek ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego, nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach pozycji z Formularza cenowego tj. załącznika nr 3 przy zachowaniu cen jednostkowych oraz maksymalnej kwoty określonej w umowie. 17. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 18. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 19. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem o wartości nie niższej od wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38410000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach