Przetargi.pl
Dostawa narzędzi endoskopowych jedno i wielorazowych oraz testów ureazowych do wykrywania helicobacter Pyroli

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szpital spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi endoskopowych jedno i wielorazowych oraz testów ureazowych do wykrywania helicobacter Pyroli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi endoskopowych jedno i wielorazowych oraz testów ureazowych do wykrywania Helicobacter Pyroli według III pakietów zgodnie z opisem załącznika nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Opis zamówienia : a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi pakiet I , pakiet II, pakiet III; b) zastrzega się częściowy wybór ofert gdzie część stanowi pakiet I ,pakiet II, pakiet III; c) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - dla poszczególnego pakietu, zostaną odrzucone; d) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia. e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. f) Termin ważności przedmiotu zamówienia : - Dla pakietu I i II nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. - Dla pakietu III nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy g) w przypadku uszkodzonego asortymentu Dostawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy, bez wad. TERMIN REALIZACJI a) Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Zakładu Endoskopii. b) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie banku zwanym w specyfikacji, projekcie umowy bankiem narzędzi tzn. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć uzgodnioną z Zamawiającym ilość narzędzi, a następnie uzupełniać je w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w banku narzędzi zawsze zdeponowana była ustalona ilość narzędzi. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia narzędzi w banku narzędzi w okresie dwóch dni roboczych od otrzymania protokołu zużycia. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego endoprotezy. c) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia faksem potwierdzonego pisemnie. d) Możliwość dostaw awaryjnych do 48 godziny od daty telefonicznego złożenia zamówienia potwierdzonego faksem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach