Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Sobieskiego 344
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
REGON: 19891800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4.wejher.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych narzędzi, które stanowiły będą wyposażenie stanowiska pracy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie realizujących staże i praktyki w ramach projektu 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający zamawia narzędzia o parametrach technicznych spełniających wymagania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Zamawiający przewiduje, że łączna wartość poszczególnych elementów wyposażenia stanowiska pracy jednego ucznia, t.j. jednej wiertarki udarowej, jednej wiertarko- wkrętarki, jednej szlifierki kątowej, jednego zestawu kluczy nasadowych, jednego zestawu wkrętaków/śrubokrętów oraz zestawu wierteł i bitów nie powinna przekroczyć kwoty 1100 zł brutto ( 1 komplet). 4. Zamawiający zamawia poszczególne narzędzia dla 200 uczniów, przy czym zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy, w zależności od liczby zgłaszających się chętnych uczniów, o maksymalnie 66 sztuk każdego rodzaju narzędzi stanowiących przedmiot zamówienia (tj. maksymalnie łącznie dla 266 uczniów). Z tego powodu Wykonawca jest zobowiązany podać również w formularzu ofertowym cenę brutto jednego kompletu wszystkich narzędzi stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia w kilku partiach ( maksymalnie w trzech) . Zapotrzebowanie na każdą partię wraz z wymaganą ilością narzędzi Zamawiający przekaże każdorazowo drogą elektroniczną: a) pierwszej partii – najpóźniej w dniu podpisania umowy; b) kolejnych partii- najpóźniej na 14 dni przed planowaną dostawą . 6. Orientacyjne terminy i ilości w danych partiach ( bez ewentualnych opcji) - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie ilości i terminów : I partia – planowana ilość ok. 100 kompletów planowany termin dostawy: koniec listopada/grudzień 2019 w zależności od podpisania umowy. II partia – planowana ilość: ok. 50 kompletów. planowany termin dostawy: 30.01.2020 r. III partia – planowana ilość: ok. 50 kompletów, planowany termin dostawy: 30.03.2020 r. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone narzędzia i elektronarzędzia na okres co najmniej 24 miesięcy, z zastrzeżeniem, że na wiertła i bity do metalu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji (oprócz gwarancji udzielonej na wiertła i bity) będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji. 8. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 7 zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 9. Zamawiający wymaga, aby zgłoszeń reklamacyjnych w ramach gwarancji mogły dokonywać bezpośrednio osoby zainteresowane (tj. uczniowie, którzy otrzymają narzędzia), na podstawie uzyskanej uprzednio od Zamawiającego kopii faktury, w sposób określony w dokumencie, o którym mowa w pkt. 21.4 niniejszej SIWZ. 10. Koszt dostawy i rozładunku towaru leży po stronie Wykonawcy (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ZESTAWÓW NARZĘDZI AKUMULATOROWYCH DO WYKONYWANIA PRAC PODWODNYCH
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Ustce w 2023 r.
Dodano: 2023-05-29 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa wyposażenia warsztatowego z podziałem na VIII części CZĘŚĆ I – Dostawa wózka platformowego osiatkowanego o przeznaczeniu specjalnym CZĘŚĆ II – Dostawa wózka narzędziowego z zestawem narzędzi CZĘŚĆ III – Dostawa szaf na substancje niebezpieczne CZĘŚĆ IV – Dostawa szafy do dużych obciążeń CZĘŚĆ V – Dostawa ogniotrwałej szafy na chemikalia z otworem do podłączenia wentylacji, dolne otwory wentylacyjne CZĘŚĆ VI – Dostawa regału półkowego CZĘŚĆ VII – Dostawa zestawu narzędzi do wykonania napraw sprężarek firmy Bauer Kompressoren CZĘŚĆ VIII - Dostawa myjki ultradźwiękowej
Dodano: 2020-10-20 - Zakup i dostawa wyposażenia warsztatowego
Dodano: 2020-10-09 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich, drabinek-podestów obsługowych do statków powietrznych oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa materiałów i urządzeń narzędziowo-elektrycznych
Dodano: 2020-08-28 - „Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gdańskim - II postępowanie.”
Dodano: 2020-07-09 - Część I - Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Część II - Dostawa elektronarzędzi dla Infrastruktury
Dodano: 2020-04-23 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-04-09