Przetargi.pl
dostawa narzędzi dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie stanowiących stanowiskowe wyposażenie dla uczniów realizujących staże i praktyki

Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Strzelecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586722509 , fax. 586724161
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie
    Strzelecka 9
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586722509, fax. 586724161
    REGON: 00019879800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa narzędzi dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie stanowiących stanowiskowe wyposażenie dla uczniów realizujących staże i praktyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych narzędzi, które stanowiły będą wyposażenie stanowiska pracy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP „Orzeł” w Wejherowie realizujących staże i praktyki w ramach projektu 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego - Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2. Zamawiający zamawia narzędzia o parametrach technicznych spełniających wymagania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji (kolumna 2). 4.3. Zamawiający przewiduje, że wartość jednostkowa wyposażenia wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do specyfikacji nie może być wyższa niż 349,00 zł brutto. 4.4. Zamawiający zamawia poszczególne narzędzia dla 345 uczniów. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania zamówienia drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że w sytuacji gdy termin dostawy przypadnie na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy terminem wykonania zamówienia będzie następny dzień roboczy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia w jednej partii, jak również w kilku mniejszych partiach. Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Termin realizacji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Oferta wykonawcy, który zaproponuje termin dostawy dłuższy niż 7 dni będzie podlegała odrzuceniu, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na każde z dostarczonych narzędzi na okres co najmniej 12 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. 4.7. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.6 zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 4.8. Zamawiający wymaga, aby zgłoszeń reklamacyjnych w ramach gwarancji mogły dokonywać bezpośrednio osoby zainteresowane (tj. uczniowie, którzy otrzymają narzędzia), na podstawie uzyskanej uprzednio od Zamawiającego kopii faktury, w sposób określony w dokumencie, o którym mowa w pkt. 21.4 niniejszej SIWZ. 4.9. Koszt dostawy i rozładunku towaru leży po stronie Wykonawcy (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 17.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 17.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank KBS/Wejherowo 43 8350 0004 0003 0033 2000 0050 z dopiskiem na przelewie: „Dostawa narzędzi ". 17.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 17.3 specyfikacji, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 17.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 17.6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 17.7. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 17.8. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 17.9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 17.10.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 17.11.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 17.15 specyfikacji. 17.12.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 17.13.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.14.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 17.4 Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego ewentualnego zatrzymania określa art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach