Przetargi.pl
Dostawa narzędzi

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych narzędzi ręcznych oraz elektronarzędzi zgodnych z normami zawartymi w zał. nr 5 do SIWZ do: pakiety nr 1-29 – Magazyn ZZLT, budynek nr 171 na terenie 31 BLT ul. Silniki 1w Poznaniu pakiet nr 30 – Magazyn sł. samochodowej na terenie 31 BLT ul. Silniki 1w Poznaniu pakiety nr 31-35 – Magazyn sł. OPBMR na terenie 31 BLT ul. Silniki 1w Poznaniu pakiety nr 36-41 – Magazyn sł. Infrastruktury na terenie 31 BLT ul. Silniki 1w Poznaniu Koszt transportu pokryje Wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 41 pakietów opisanych w Formularzach cenowych - załącznikach nr 5.1-5.41 do przedmiotowej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 i 8 Formularza cenowego - załącznik nr 5.1-5.41 do SIWZ , wskazując nazwę, typ, model i symbol oferowanego towaru oraz producenta. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta podlegać może odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Urządzenia muszą posiadać niezbędne instrukcje obsługi, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz muszą być oznaczone znakiem CE. 5. Odbiór jakościowy, zasady reklamacji oraz płatności opisane zostały w zał. nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. 6. Na cały asortyment obowiązywać będzie gwarancja producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. W przypadku gdy Wykonawca wydłuży okres gwarancji na asortyment określony w Formularzu cenowym, zgodnie ze złożoną ofertą odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres kolejnych 12 miesięcy lub 24 miesięcy od daty jego dostawy. 7. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to: w zakresie zadania nr 1- 32 oraz 35- minimum 12 miesięcy w zakresie zadania nr 33 - 34 - minimum 24 miesiące natomiast w zakresie zadań 36 - 41 zgodnie z określeniem w poszczególnych pozycjach w Formularzu cenowym – zał. nr 5.36 - 5.41 do SIWZ.– min. 12 miesięcy lub min. 24 miesiące. 8. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w zakresie zadań 36 - 39. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2017r. Rozszerzenie jest wskazane w każdym z poszczególnych Formularzy cenowych tj. zał. 5.36 - 5.39 do SIWZ. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za wykonanie dostawy. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załącznikach nr 5.36 -5.39 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za przedmiot dostawy. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 10. Podczas realizacji umowy ilość i wartość przedmiotu zamówienia ulegnie zmniejszeniu w przypadku, gdy zaoferowany asortyment będzie środkiem trwałym w rozumieniu ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. – Dz. U. z 2013r. poz. 330 i w cenie jednostkowej przekroczy kwotę 3.500 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34900000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach