Przetargi.pl
Dostawa naklejek informacyjnych

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa naklejek informacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany w wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz poniżej: 1) Oferta musi zawierać co najmniej 3 sztuki próbek oferowanych naklejek (o rozmiarach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ tj. 50mm x 74mm) dostarczonych jako załącznik do oferty. Wykonawca składa próbki w postaci dowolnych naklejek wykonanych na identycznej folii oraz drukowanych identyczną metodą jak naklejki oferowane przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 2) Forma graficzna: a) Naklejki powinny być wykonane zgodnie z załączonymi do niniejszego opisu projektami b) Ilość sztuk: - Naklejka sześciokątna (stara) z logo UDT o boku ok. 40mm., szerokości ok 8 cm i wysokości 7 cm. - 153 900 szt.: Naklejka powinna być wykonana w kolorystyce: zielonej (Pantone 347) oraz białej (barwy UDT). Na naklejce powinny znaleźć się następujące elementy: - logo UDT - napis: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO - liczby od 2016 do 2026 oznaczające lata - liczby od 1 do 12 oznaczające miesiące - napis: NASTĘPNE BADANIE - napis: ROK blisko liczb oznaczających lata - napis: MIESIĄC blisko liczb oznaczających miesiące - napis: www.udt.gov.pl Kształt naklejki: sześciokąt o boku długości ok. 40 mm., szerokości ok. 8 cm. i wysokości ok. 7 cm. Rzeczywiste rozmiary naklejki: Wysokość 67 mm W najszerszym miejscu: 78 mm Długość boku: 39 mm Dopuszczamy minimalne różnice od podanych parametrów, ale całość dostawy ma mieć jeden rozmiar, nie przekraczający wymiarów: sześciokąt o boku długości ok. 40 mm., szerokości ok. 8 cm. i wysokości ok. 7 cm. UWAGA: Dostarczone naklejki muszą dokładnie odpowiadać wzorowi, z uwzględnieniem zmian wynikających ze zmiany lat. - Duża naklejka stanowiąca podkład z logo UDT - 900 000 szt. - Okrągła naklejka o średnicy 38 mm z datą na rok 2016 - 100 000 szt. - Okrągła naklejka o średnicy 38 mm z datą na rok 2017 - 400 000 szt. - Okrągła naklejka o średnicy 38 mm z datą na rok 2018 - 600 000 szt. - Okrągła naklejka o średnicy 38 mm z datą na rok 2019 - 650 000 szt. UWAGA: Dostarczone naklejki muszą dokładnie odpowiadać wzorowi, z uwzględnieniem zmian wynikających ze zmiany lat. 3) Właściwości fizyczne oraz konfekcjonowanie naklejek: a) Każda naklejka ma być nacięta (podłoże lub folia), aby umożliwić szybkie oddzielenie naklejki od podłoża. b) Jakiekolwiek problemy z odklejeniem całości podłoża (przerywanie się podłoża lub naklejki) będą podstawą do żądania wymiany towaru lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. c) Dodatkowe założenia: wykluczone są polakierowane naklejki na papierze samoprzylepnym lub zafoliowane, polakierowane lub z folii piankowej. d) Nadruk i materiał naklejki muszą być odporne na czynniki atmosferyczne, w tym w szczególności: - na promieniowanie UV, - na działanie wody i wilgoci, - na działanie warunków atmosferycznych oraz tlenków siarki (kwaśne deszcze), - na temperatury w zakresie od -40 do +110 st. C. e) Naklejka powinna być wykonana z folii kruszącej. Grubość samej warstwy plombowej (bez papieru i kleju) musi wynosić powyżej 50 mikronów. f) Materiał, z którego wykonana jest naklejka musi gwarantować, że w ciągu 24 godzin po przyklejeniu naklejki każda próba odklejenia jej w całości powinna skończyć się przerwaniem naklejki, naklejka nie może dać się przekleić w inne miejsce. g) Ze względu na konieczność łatwej aplikacji naklejek w terenie przez pracowników Zamawiającego, każda naklejka musi być wycięta - naklejki nie mogą znajdować się na jednym wspólnym arkuszu ani rolce oraz nie mogą wymagać żadnych dodatkowych czynności cięcia, nacinania lub itp. przed naklejaniem. Naklejki powinny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych: każde 50 szt. naklejek powinno znajdować się w opakowaniu foliowym z paskiem samoprzylepnym, z dwiema usztywniającymi przekładkami na początku i na końcu każdej paczki. Klej na pasku samoprzylepnym powinien umożliwiać wielokrotne zamykanie i otwieranie opakowania foliowego, a opakowanie powinno zawierać opis precyzujący, jaką naklejkę i w jakiej ilości zawiera. Każda partia naklejek powinna znajdować się w opakowaniu zbiorczym z kartonu lub tektury z adnotacją ile i jakiego typu naklejek znajduje się w środku. 2. Miejsce wykonania zamówienia: Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego - zgodnie z adresami wymienionymi w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 3. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz oferty), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 w Bank Gospodarstwa Krajowego zaznaczając w tytule przelewu: Wadium - dostawa naklejek informacyjnych, ZP-DT-51/15. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 2, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 SIWZ 14. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia (maksymalny termin wykonania zamówienia 6 tygodni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach