SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, SPORTOWA 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44/731-65-00
- Data zamieszczenia: 2022-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
SPORTOWA 8
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 44/731-65-00
REGON: 100686253 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark-kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA NABIAŁU I PRZETWORÓW MLECZARSKICH DO OBIEKTÓW „SOLPARK KLESZCZÓW” SP. Z O.O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i przetworów mleczarskich do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie. 1.2.Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. 1.3. Zamawiane produkty dostarczane będą przez Wykonawcę w opakowaniach, z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością. Opakowania te muszą zapewnić pełną identyfikację w tym nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin przydatności do spożycia (nie krótszy niż ¾ okresu przydatności od daty produkcji) oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste i bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniem, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu. 1.4. Częstotliwość dostaw: Dostawy realizowane będą przez cały okres trwania Umowy, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Realizacja zamówienia następować będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 12.00. W zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.1.5. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu nabiału i przetworów mleczarskich oraz spełniającymi wymogi sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko.1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).1.8. Zamówienia jednostkowe składane będą przez cały okres objęty Umową za pośrednictwem poczty e-mail. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. 1.9. Dostawy realizowane będą w terminie do maksymalnie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia jednostkowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę nabiału i przetworów mleczarskich o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto w skali roku (załącznik nr 5 do SWZ) oraz załączy dowody określające, że ta dosta¬wa została wykonana lub są wykonywane należycie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
Dodano: 2024-01-16 - Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich, na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2023-07-10 - MZŻ.262.12.2023.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-30 - Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla obiektów PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
Dodano: 2023-03-29 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
Dodano: 2023-02-18 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie w 2023r. (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2023-02-03 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2023-01-19