Przetargi.pl
Dostawa nabiału i artykułów nabiałowych oraz jaj kurzych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, Adama Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6732153, 16 6732087 , , fax. 16 6732707
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
    Adama Mickiewicza 34
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6732153, 16 6732087 , , fax. 16 6732707
    REGON: 65018683700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału i artykułów nabiałowych oraz jaj kurzych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i artykułów nabiałowych oraz jaj kurzych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I zamówienia – sukcesywna dostawa nabiału i artykułów nabiałowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa tabela nr 1 do druku ofertowego. Część II zamówienia – sukcesywna dostawa jaj kurzych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa tabela nr 2 do druku ofertowego. 3. W zakresie Części I zamówienia Zamawiający wymaga aby: a) Wykonawca dostarczał nabiał i artykuły nabiałowe spełniające wymogi jakościowe i sanitarno – higieniczne odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad; b) Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy tj. mdły lub stęchły, jak również smak gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony; c) Wykonawca ma dostarczać artykuły nabiałowe, wyszczególnione w Tabeli nr 1 do Druku ofertowego, które w chwili dostawy mają posiadać dla asortymentu określonego w poz. 7 – 14 co najmniej 20 dni okresu przydatności do spożycia, natomiast dla asortymentu określonego w poz. 1 – 6 i 15 – 24 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 4. W zakresie Części II zamówienia Zamawiający wymaga aby: a) Wykonawca dostarczał jaja kurze, które w chwili dostawy spełniają wymogi określone w obowiązujących normach polskich i branżowych w klasie jakościowej A i klasie wagowej L; b) Wykonawca dostarczał jaja kurze, które w chwili dostawy będą posiadać co najmniej 30 - dniowy okres przydatności do spożycia. 5. W zakresie Części I i II zamówienia: a) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy ma być pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego oraz ma mieć wdrożony system bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia; b) Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34 własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); c) Wykonawca ma dostarczać towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego; d) Zamówienia będą składane przez Zamawiającego telefonicznie, emailem lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą; e) Dostawy będą odbywać się w systemie dostaw ciągłych, przeciętnie trzy razy w tygodniu, w godzinach od 07:30 do godz. 10:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw; f) Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 08.00 w dniu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15431100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu – wzór Zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy oferta lub załączniki do oferty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach