Przetargi.pl
Dostawa nabiału

Zakład Karny w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6494515 , fax. 089 6492730
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Iławie
    ul. 1 Maja 14 14
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6494515, fax. 089 6492730
    REGON: 00032014700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Twaróg chudy lub półtłusty (kostaka lub krajanka) - 4 200 kg 2. Twarożek homogenizowany (kubek 120-150g) - 500 kg 3. Ser topiony (baton,kostka lub kubek 100g) - 4 500 kg 4. Jogurt owocowy (kubek 110-135 g) - 700 kg 5. Jogurt naturalny do 0,5% (kubek do 1 kg) - 300 kg 6. Ser żółty twardy (typu Gouda, bez dodatku oleju roślinnego) - 100 kg 7. Śmietana homogenizowana ukwaszona 18% (do 1 kg) - 200 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155421000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest pobierane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp Ocena spełniania warunków postępowania dokonana będzie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty według formuły spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z art. 44 ustawy Pzp) - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b) oświadczenie oferenta dot. spełniania i akceptacji warunków określonych w SIWZ oraz wzoru umowy (zał. nr 5) - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ c) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach