Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa myszy laboratoryjnych do celów naukowo – badawczych z podziałem na 2 części dla Zakładu Higieny, Epidemiologii i Zaburzeń Metabolicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku: Część 1 : myszy Laboratoryjne firmy The Jackson Laboratory, Część 2 : myszy Laboratoryjne firmy The Jackson Laboratory. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myszy laboratoryjnych do celów naukowo – badawczych dla Zakładu Higieny, Epidemiologii i Zaburzeń Metabolicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 następujące części: Część 1 – myszy Laboratoryjne firmy The Jackson Laboratory, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowa ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ – FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 2 – myszy Laboratoryjne firmy The Jackson Laboratory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowa ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03325000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 2 do SIWZ dla części 1 i/lub 2 (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 5) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia, 6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, jeżeli są przewidywani – załącznik nr 5 do SIWZ, Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Informacja o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (składane na podstawie art. 24 ust. 11) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną