Szpital Powiatowy w Radomsku ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48446854716 , fax. +48446854701
- Data zamieszczenia: 2019-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Radomsku
ul. Jagiellońska 36
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. +48446854716, fax. +48446854701
REGON: 00031342000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa myjni narzędziowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni narzędziowej dla Centralnej Sterylizacji w Szpitalu Powiatowym w Radomsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr P do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski i musi spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r., ( Dz.U. 2017, poz.211) 3. Zamawiający organizuje dla Wykonawców w dniu 10 - 11.09.2019 w godz. 9:00-12:00 wizję lokalną pomieszczeń Centralnej Sterylizacji oraz pomieszczeń związanych z jej pracą w tym pomieszczenie stacji Uzdatniania wody, ustalenia wszelkich szczegółów związanych z instalacją, mediami, przeinstalowaniem posiadanych urządzeń w Szpitalu Powiatowym w Radomsku, ul. Jagiellońska 36 - osoby do kontaktu: Agata Półrola Dz. Aparatury Medycz. i Ewa Kipigroch z Centralnej Sterylizacji. 4. Termin instalacji urządzenia będzie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy i będzie to weekend, dzień wolny od pracy w pracowni gdzie będzie montowane urządzenie. 5. Zapłata za przedmiot zamówienia w 12-u ratach- szczegóły w projekcie umowy, który jest załącznikiem nr 5 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) Załącznik nr 1 – formularz ofertowy, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. c) Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych (tj.Dz. U.2017 poz. 211): - Certyfikat CE lub deklaracja zgodności - Potwierdzenie spełnienia wymagań normy min. 61010-2-040, - Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych -Potwierdzenie zgodności z normą PN-EN 15883-1-2 - Potwierdzenie zgodności z dyrektywą 93/42/EEC - Potwierdzenie zgodności Ochrona wody pitnej zgodnie z PN-EN 1717 d) Katalog lub folder lub karta techniczna oferowanego urządzenia dla potwierdzenia wymaganych parametrów e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, a upoważnienie to nie wynika z dokumentacji rejestrowej f) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. g) Projekt umowy załącznik nr 5 do SIWZ- fakultatywny do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa unitu stomatologicznego
Dodano: 2024-06-07 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. „Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
Dodano: 2024-05-21 - sprzedaż inwertera do tomografu komputerowego Revolution CT nr REVVX1800088CN
Dodano: 2024-05-14 - na dostawę kontrolera inwektora stacjonarnego, pojedynczego bezpiecznika i kolektora do tomografu komputerowego typ: Revolution CT o nr fabrycznym: REVX1800088CN wraz z montażem
Dodano: 2024-05-14 - sprzedaż inwertera do tomografu komputerowego Revolution CT nr REVVX1800088CN
Dodano: 2024-05-14 - Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa aparatu do znieczuleń z monitorem dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-11 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-21