Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. Leśna 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3956974 , fax. 052 3956505
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
ul. Leśna 10 10
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3956974, fax. 052 3956505
REGON: 00030816900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MYJNI DO ENDOSKOPÓW I KONTENERÓW WRAZ Z KONTENERAMI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa myjni do endoskopów i kontenerów wraz z 6 kontenerami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: II. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy: 1)Warunki podmiotowe: a.Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia składanej oferty. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. III. WYMOGI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (należy przedstawić dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu). 2.Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu lub innych materiałów określających parametry przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający wymaga zaoferowania na proponowany sprzęt medyczny min. 24 m-cy gwarancji oraz zabezpieczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem (każda strona dokumentu) przez wykonawcę: 2.1 Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.8 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2.9 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Ponadto przedłożyć należy: 3.1 Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (atesty, certyfikaty, itp.). 3.2 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 3.3 Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do bezpłatnego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamawianego sprzętu medycznego. 3.4 Oryginalny katalog (lub firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia) umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ - Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych materiałów w języku angielskim lub niemieckim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa urządzenia do sterylizacji z oprzyrządowaniem dla WSPL SPZOZ w Ustce
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa komory laminarnej klasy II dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa i montaż dwóch sztuk myjni dezynfektora; dostawa i montaż łóżek rehabilitacyjnych z leżem dwusegmentowym oraz materacy z pokrowcami; dostawa pokrowców na materace; dostawa szafek przyłóżkowych - znak sprawy Adm. 10/2013
Dodano: 2013-09-12 - Dostawa płuczko-dezynfektorów do Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o.
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa płuczko -dezynfektorów do kaczek i basenów oraz naczyń sanitarnych ( nowe, rok prod. 2012) dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni
Dodano: 2013-01-24 - DZP/18/12 DOSTAWA PŁUCZEK - DEZYNFEKTORÓW
Dodano: 2012-03-12 - Dostawa mat silikonowych - 22/PN/UM/2011
Dodano: 2011-12-05 - SUKCESYWNE DOSTAWY WANIENEK DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2011-06-10