Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8635249 , fax. 059 8635249
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Węgrzynowicza 13 13
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 059 8635249, fax. 059 8635249
REGON: 77090150500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa myjni-dezynfektor na oddział położniczy, patologii ciąży i ginekologii do SPSZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/145/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa myjni-dezynfektor na oddział położniczy, patologii ciąży i ginekologii do SPSZOZ w Lęborku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; e. zaoferują sprzęt medyczny spełniający wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 1.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, czyli: a.a) aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanego asortymentu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i UE (potwierdzenie zgłoszenia do obrotu, Deklaracja Zgodności, CE) lub oświadczenie o ich posiadaniu i udostępnieniu Zamawiającemu na każde wezwanie. W przypadku przedłożenia oświadczenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał dostarczenia dokumentów najpóźniej w dniu podpisania umowy b) opisu, fotografii lub folderu oferowanego sprzętu medycznego zawierającego jego dane techniczne, potwierdzające spełnianie parametrów opisanych w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno - użytkowych (załącznik nr 5) Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ponadto oferta powinna zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1); b) wypełniony szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 4); c) wypełnione zestawienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych sprzętu medycznego (załącznik nr 5); d) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; e) informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lebork.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa urządzenia do sterylizacji z oprzyrządowaniem dla WSPL SPZOZ w Ustce
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa komory laminarnej klasy II dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa i montaż dwóch sztuk myjni dezynfektora; dostawa i montaż łóżek rehabilitacyjnych z leżem dwusegmentowym oraz materacy z pokrowcami; dostawa pokrowców na materace; dostawa szafek przyłóżkowych - znak sprawy Adm. 10/2013
Dodano: 2013-09-12 - Dostawa płuczko-dezynfektorów do Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o.
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa płuczko -dezynfektorów do kaczek i basenów oraz naczyń sanitarnych ( nowe, rok prod. 2012) dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni
Dodano: 2013-01-24 - DZP/18/12 DOSTAWA PŁUCZEK - DEZYNFEKTORÓW
Dodano: 2012-03-12 - Dostawa mat silikonowych - 22/PN/UM/2011
Dodano: 2011-12-05 - SUKCESYWNE DOSTAWY WANIENEK DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2011-06-10