Przetargi.pl
Dostawa mundurów polowych

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 43 72 , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 43 72, fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mundurów polowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji 700 kpl. mundurów polowych w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz w ilości do 200 kpl. w ramach zamówienia opcjonalnego. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, która wynosi minimum 24 miesiące od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, a okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania munduru do użytkowania po upływie okresu przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać. 3. Przedmiot zamówienia podlega ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2018 r. poz. 114) oraz rozporządzeń wykonawczych do niniejszej ustawy. Organem sprawującym w imieniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji nadzór nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzanym do użytku jest Dyrektor Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”. 4. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie: 1) znaków towarowych (nazwy handlowej), 2) norm, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć, w odniesieniu do: pkt. 1) produkty spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty opisane w Specyfikacji Technicznej; pkt. 2) rozwiązania związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia bądź jego wyodrębnionej części podwykonawcy/om. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcy/om oraz firm tego/tych podwykonawcy/ów (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy/om, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), zaznaczając cel wpłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny zaoferowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu umundurowania w 1 stopniu jakości, w rozmiarze: wzrost 178 cm, obwód klatki piersiowej 92 cm, obwód pasa 90 cm. Wykonawca przed złożeniem oferty może obejrzeć w siedzibie Zamawiającego (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38) wzory przedmiotów umundurowania objętych zamówieniem, użytkowanych aktualnie przez funkcjonariuszy Straży Granicznej (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami). Wzór oferowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie wzoru przedmiotu zamówienia lub dostarczenie wzoru niekompletnego lub dostarczenie wzoru niespełniającego wymagań określonych w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. Wzór ww. oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnia warunku udziału w postępowaniu na zdolnościach innego podmiotu, zobowiązany jest przedłożyć zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach