Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
- Data zamieszczenia: 2019-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Polanki 119
80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
REGON: 29420800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpolanki.pl/; https://szpitalpolanki119.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż w miejscu użytkowania oraz przekazanie do użytku mebli medycznych i niemedycznych na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Mukowiscydozy oraz Poradni Rehabilitacyjnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż w miejscu użytkowania oraz przekazanie do użytku mebli medycznych i niemedycznych na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Mukowiscydozy oraz Poradni Rehabilitacyjnej, których szczegółowy opis, asortyment i ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie parametrów mebli, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Projekty Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Mukowiscydozy oraz Poradni Rehabilitacyjnej stanowią Załączniki nr 9a-9c do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt medyczny był fabrycznie nowy. 4. Zamawiany sprzęt Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 5. Kolorystyka wyposażenia meblowego musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 6. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być zgodny z Polskimi Normami w takim zakresie, w jakim ma do nich zastosowanie oraz w zakresie wskazanym w Szczegółowym Opisie Parametrów Mebli stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego artykuły, w takim zakresie, w jakim ma to do nich zastosowanie, są zgodne z Polskimi Normami; 2) w celu wykazania, że oferowane produkty są zgodne z SIWZ, certyfikaty, deklaracje i certyfikaty zgodności CE, wyniki badań zgodności z normami, atesty, świadectwa oraz inne dokumenty w stosunku do których wymóg posiadania takiego dokumentu został ustanowiony w Szczegółowym opisie parametrów sprzętu, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w Załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego - 2 sztuk wagomieszarek wraz z wyposażeniem i 2 sztuk foteli do pobierania krwi.
Dodano: 2023-09-25 - Dostawa foteli do pobierania krwi, foteli do pobierania próbek
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2019-10-08 - Dostawa wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Urologii
Dodano: 2019-10-01 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY ODDZIAŁY UDAROWEGO i KARDIOLOGICZNEGO w KOCIEWSKIM CENTRUM ZDROWIA
Dodano: 2019-09-02 - Dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa wyposażenia oddziału 20B w tym łóżek, materacy, szafek szpitalnych i innych – znak sprawy Adm 4/2019.
Dodano: 2019-04-11 - Dostawa łóżek, materacy i szafek szpitalnych – znak sprawy Adm 11/2018.
Dodano: 2018-10-09 - Dostawa łóżek, materacy i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2018-10-03 - Dostawa szafek przyłóżkowych oraz szafek do leków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.
Dodano: 2018-08-24