Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2012-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile. Opis przedmiotu zamówienia: Cześć a) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Sali Widowiskowej Pilskiego Domu Kultury zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Sali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia frontowego widowni w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 6 do nr 9, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. Część b) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Hali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia trybun hali sportowej w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 10 do nr 12, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: do 16.07.2012 r. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach robót budowlanych po stronie Wykonawcy poza pracami opisanymi w przedmiarach robót jest między innymi: wykonanie zamocowania wszystkich urządzeń, wykonanie przewiertów, wyciągnięcie przewodów, przepusty, maskowania, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, uporządkowanie placu budowy oraz wszystkie inne czynności niezbędne dla prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostaw oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego wyposażenia. Oferta musi zawierać kompletne zestawy aparatury elektroakustycznej, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych systemów nagłośnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach i funkcjach jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych system nagłośnienia, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń w postaci kart katalogowych, sporządzonych w języku polskim zawierających wszystkie wyspecyfikowane parametry i funkcje oraz tabele porównawcze, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, że oferowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i funkcjonalnych w porównaniu do produktów określonych przez Zamawiającego w Dokumentacjach Projektowych i Specyfikacjach Technicznych. Ocena spełnienia wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o tabele porównawcze i karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń. Zamawiający informuje, że jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są znaki towarowe urządzeń lub oprogramowania, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry i funkcje określone przez producenta wymienionych urządzeń i programów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia z ograniczoną odpowiedzialnością wynikającą z dokumentów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji i rękojmi. Maksymalny termin reakcji serwisowych (gwarancyjnych) wynosi 48 godzin przez okres 24 miesięcy. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne jednostki. 2. Płatność nastąpi po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia, w oparciu o bezusterkowy podpisany przez przedstawiciela poszczególnej jednostki i Wykonawcę protokół odbioru końcowego. Termin realizacji zamówienia: a) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Pilskim Domu Kultury - 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. b) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji - do 16.07.2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa konsolety audio dla Teatru Muzycznego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa konsolety dźwięku wraz z akcesoriami dla Teatru Muzycznego w Poznaniu
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa oraz montaż nagłośnienia scenicznego sceny Teatru Muzycznego w Poznaniu
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa oraz montaż nagłośnienia scenicznego sceny Teatru Muzycznego w Poznaniu
Dodano: 2015-07-02 - dostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Przeźmierowie
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa nowych urządzeń nagłośnienia sceny Teatru Muzycznego w Poznaniu - II etap
Dodano: 2014-10-18 - zakup wyposażenia multimedialnego
Dodano: 2014-08-20 - Zakup sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego dla Jarocińskiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2013-06-27 - Dostawa wyposażenia w celu realizacji II Etapu projektu - Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie- w podziale na następujące zadania: Zadanie I : Dostawa wyposażenia - sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego. Zadanie II : Dostawa wyposażenia - krzesła i stoły. Zadanie III : Dostawa wyposażenia - kotary .
Dodano: 2013-06-11 - Zakup sprzętu nagłaśniającego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Wilczynie.
Dodano: 2012-05-18