Przetargi.pl
Dostawa, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji fotowoltaicznej na budynku oraz modernizacja oświetlenia w budynku w ramach realizacji projektu pn. „Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej znajdującego się w Będzinie ul. Kościuszki58, 42-500 Będzin”

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 602 790, , fax. 322 673 657
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    Dąbrowskiego 9a
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 323 602 790, , fax. 322 673 657
    REGON: 30327800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: ISPEKCJA SANITARNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji fotowoltaicznej na budynku oraz modernizacja oświetlenia w budynku w ramach realizacji projektu pn. „Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej znajdującego się w Będzinie ul. Kościuszki58, 42-500 Będzin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    INSTALACJA OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH 1) Dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej w budynku, 2) wykonanie kompletnej instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną instalacją elektryczną zgodni z dokumentacją projektową; 3) zainstalowanie systemowych podparć pod panele fotowoltaiczne na istniejącej konstrukcji murowanej składającej się ze słupków umieszczonych na płycie żelbetonowej dachu, do których zamontowano główną konstrukcję nośną - zgodnie z rysunkami stanowiącymi załączniki do siwz; 4) montaż instalacji elektrycznej niezbędnej dla instalacji fotowoltaicznej; 5) przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędne pomiary; 6) zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego; 7) przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej; 8) przekazanie zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji fotowoltaicznej; 9) wykonanie schematu instalacji fotowoltaicznej wraz z opisem danych technicznych istniejącego przyłącza w budynku zamawiającego niezbędnego do poprawnego zgłoszenia instalacji u właściwego OSD przed dokonaniem odbioru instalacji przez Zamawiającego; MODERNIZACJA OŚWIETLENIA 1) całkowita wymiana części istniejących opraw restrowych świetlówkowych, 2) wymiana źródeł światła z żarówek tradycyjnych na żarówki LED, 3) wymiana świetlówek tradycyjnych na świetlówki LED,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2 250,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r. poz.110 z późn.zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Katowice, nr konta 24 1010 1212 0054 2513 9120 0000, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej znajdującego się w Będzinie ul. Kościuszki 58, 42-500 Będzin – wadium”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, którą/które skieruje do realizacji zamówienia, tj. co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w powyższych specjalnościach. Uwaga: W związku z warunkami szczegółowymi dotyczącymi kwalifikacji zawodowych, Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób (wykaz osób – załącznik nr 4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 2. oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) 3. zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 3) 4. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 4) 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5) 6. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych (załącznik nr 6) 7. wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7) 8. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach