Przetargi.pl
Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu bezpieczeństwa obiektu dla budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu bezpieczeństwa obiektu dla budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu bezpieczeństwa obiektu Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6 – na podstawie szczegółowych rozwiązań przygotowanych przez Wykonawcę - zgodnie z wytycznymi dostawy i montażu, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca na podstawie wytycznych ma zaprojektować wszystkie funkcjonalności oraz integrację między systemami. Zamawiający nie narzuca rozwiązań technicznych celem osiągnięcia konkretnych funkcjonalności. System CCTV będzie wykonany w cyfrowej technologii IR. Wszystkie zastosowane kamery będą kamerami IP, a rejestracja obrazu odbywać się będzie na sieciowych profesjonalnych serwerach rejestrujących. Wszystkie kamery będą zasilane poprzez switche PoE. Cały system będzie podtrzymany przez centralny UPS istniejący w sądzie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę urządzeń w ilościach niezbędnych do uzyskania opisanych założeń funkcjonalnych; 2) montaż zgodnie z przyjętymi założeniami i wytycznymi Zamawiającego; 3) implementację oprogramowania oraz uruchomienie i konfiguracjię Systemu; 4) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej (potwierdzającej spełnienie wymagań Zamawiającego); 5) szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego (osób obsługujących system) w punkcie głównym monitoringu i szkolenia dla administratora systemu. Sposób montażu: Kamery montowane głównie w istniejących punktach (istniejące okablowanie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004 w terminie do dnia 17.11.2017 r. – wniesienie wadium w formie przelewu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie i do godz. 10:30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w Rozdziale I (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy: G-27-21/2017 albo złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach