Przetargi.pl
dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie wewnątrz budynku przy ul. Zapolskiej 3 wraz ze wszystkimi niezbędnymi robotami towarzyszącymi wymianie dźwigu oraz przeglądy, konserwacje i naprawy zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego i zaleceniami producenta w okresie gwarancji. Oferowany dźwig powinien posiadać stosowne certyfikaty i atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać wymagania (normy, parametry) w sprawie wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca uwzględni dodatkowo: - okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy, max 96 miesięcy (kryterium pozacenowe). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu protokołu odbioru zdawczo - odbiorczego nie zawierającego żadnych zastrzeżeń i uwag oraz dopuszczeniu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego, - w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona na własny koszt przeglądy, konserwacje i naprawy zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego i zaleceniami producenta, - podłączenie nowego dźwigu do instalacji systemu sygnalizacji pożaru w porozumieniu z firmą zajmującą się konserwacją instalacji, - rejestrację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego wraz z dopuszczeniem do eksploatacji, - zdemontowanie i utylizację dźwigu hydraulicznego. Wszystkie zdemontowane elementy z szybu i maszynowni należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie na koszt wykonawcy, - wywiezienie i utylizację zużytego oleju zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie na koszt wykonawcy, - przygotowanie przez Wykonawcę zaplecza socjalnego dla swoich pracowników (szatnia, WC). Zamawiający nie będzie udostępniał żadnych pomieszczeń znajdujących się na jego terenie. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody na cele realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca będzie zobowiązany założyć na własny koszt podlicznik we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. W oparciu o odczyt z liczników Zamawiający naliczy opłatę w wysokości aktualnie obowiązujących stawek za w/w media, zwiększonych o podatek VAT. Faktura za media zostanie wystawiona w dniu podpisania protokołu zadwczo - odbiorczego przedmiotu umowy i jej należność zostanie potrącona z faktury za przedmiot umowy. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: - Wymaga się prowadzenia prac w sposób najmniej uciążliwy, ponieważ prace będą wykonywane na czynnym obiekcie szpitalnym. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów i innych komórek organizacyjnych szpitala oraz doprowadzić do sytuacji, która mogłaby zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów oraz osób przebywających w szpitalu. - Wymaga się do minimum ograniczyć prace powodujące drgania i hałas. Termin prac o dużym natężeniu dźwięku każdorazowo należy uzgadniać pisemnie z przedstawicielami Zamawiającego. Nie dopuszcza się wykonywania prac o dużym natężeniu dźwięku między godziną 10°° - 13°° (zabiegi lecznicze) i 21°°- 7°° (cisza nocna). Duże natężenie dźwięku określone jest powyżej 85 dB. - Z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas realizacji przedmiotu umowy osłonięcia miejsc prac na wszystkich przystankach sztywną przegrodą. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania na każdym etapie prac zabezpieczenia miejsca pracy przed rozprzestrzenianiem się kurzu, pyłu lub innych zanieczyszczeń. - Wykonawca odpowiada za: organizację robót budowlanych, ochronę środowiska, warunki bezpieczeństwa pracy, warunki bezpieczeństwa przeciwpożarowego, zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób trzecich, wywóz ewentualnych odpadów budowlanych. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego ( innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy oferowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji spoczywa na Wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykluczeniu Wykonawcy spełniający przesłanki opisane w art. 24 ust. 1 i ust. 2a ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych jak i ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach