Przetargi.pl
Dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej w istniejącym budynku Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o. o. w Gorlicach

Miejski Zakład Komunikacyjny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 352 52 50, 352 59 45 , fax. 18 354 69 20
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Krakowska 42
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 352 52 50, 352 59 45, fax. 18 354 69 20
    REGON: 49294438100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkgorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej w istniejącym budynku Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o. o. w Gorlicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, posadowienie i uruchomienie fabrycznie nowej automatycznej myjni portalowej w istniejącym budynku Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o. o. w Gorlicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42995000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w pieniądzu w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Kwotę należy przelać na konto Zamawiającego Bank PEKAO S. A. nr 35 1240 4748 1111 0000 4881 8409 w z dopiskiem „Wadium do zabezpieczenia oferty złożonej przez………. – myjnia, znak sprawy 11/2020”. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert). W przypadku przelewu wadium na konto, do oferty należy dołączyć kopię przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 7.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – zał. nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie wstępne wykonawcy, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik nr 3 do SIWZ, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (składane, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby warunków udziału, sporządzone z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (składane, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu) sporządzone z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik nr 5 do SIWZ. 1.5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podwykonawcy (składane, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik nr 6 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach