Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ OSPRZĘTU I URUCHOMIENIE DWÓCH TORÓW KRĘGIELNI BOWLINGOWEJ WRAZ Z JEJ WYPOSAŻENIEM

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 28B
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8460828 , fax. 0-76 8460828
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubinie
    ul. Odrodzenia 28B 28B
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8460828, fax. 0-76 8460828
    REGON: 00065381990939
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirlubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ OSPRZĘTU I URUCHOMIENIE DWÓCH TORÓW KRĘGIELNI BOWLINGOWEJ WRAZ Z JEJ WYPOSAŻENIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Maszyna w pełni automatyczna, sznurowa wraz z elektroniką niezbędną do obsługi. -2 kompletne tory kręgielni bowlingowej 2. Płyta centrująca kręgle z koszami PCV na kręgle-2 kpl. 3. Skrzynia sterująca maszyną z wyjściem do systemu prezentacji wyników na monitorach LCD-2 kpl. 4. Bandy boczne z okleiną PCV w komorze zbierania kul-2 kpl. 5. Ramy do ustawiania maszyny wykonane z metalu-2 kpl. 6. Mata hamującą kule w komorze zbierania - 2 kpl 7. Okablowanie infrastruktury dwóch torów -kpl. 8. Rynny spływowe do kul w maszynowni wykonane z okleiną z tworzywa sztucznego - 2 kpl 9. Wyciągarka do kul lub elewator - kpl 10.Pindeck z nawierzchnią w technologii płyty torowej z listwami PCV wokół grubość min 60 mm - 2 kpl 11.Rynny boczne przy Pindeck w technologii z nawierzchnią z tworzywa sztucznego - 2 kpl 12. Rynna powrotowa kul pod torem z PCV do toczenia kul(powrót dolny) - kpl 13. Przednia ściana maszynowni wykonana konstrukcja nośna (drewno, stal, profile aluminiowe) oraz pokrycie ze sklejką na szerokości 6,00 m i wysokości 3,30 m wraz z zamontowanymi w niej drzwiami do pomieszczenia maszynowni. Wykonanie i miejsce zamontowania drzwi musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. - kpl 14.Malowanie dekoracyjne ściany przedniej maszynowni z efektem (U-V) na całej przedniej ścianie - kpl ( 20m2). Projekt musi być zaakceptowany i zatwierdzony przez Zamawiającego. 15.Podbudowa drewniana torów do wysokości 40 cm do (0) nawierzchni torów - 2 kpl. Podbudowa na całości powierzchni kręgielni wydzielonej pod: widownię, tory bowlingowe, maszynownię (razem 178m2) 16.Nawierzchnia torów i rozbiegów z efektem (U-V), płyta min 10 mm z oryginalnym z certyfikatem międzynarodowym do gry w Bowling wg norm amerykańskich ABC z naniesionymi strzałkami, punktami oraz liniami, efekt U-V jako droga lub pas startowy 17.Rynny boczne na torach wykonane z tworzywa sztucznego - 2 kpl 18.Capipng na torach wykonany z tworzywa sztucznego efekt (GLOW) - 2 kpl 19.System spalonego na torach, fotokomórki + lusterka w obudowie - 2 kpl 20.Wyciągarka elektryczna kul na rozbiegu z podajnikiem na min 10 kul - kpl 21.Listwy ALU do obrobienia krawędzi rozbiegu - kpl 22.Monitory min LCD 40 cala do wyświetlania wyników gry - 2 kpl 23.Konsola do ustawiania parametrów gry przy torze jako monitor dotykowy LCD min: 15 cala - 2 kpl. Konsole powinny być ustawione na odpowiedniej wysokości oraz kącie pochylenia, który uniemożliwiałby ustawianie na nich przedmiotów, które mogłyby je uszkodzić lub zalać. Konsole mają być zamontowane osobno dla każdego z torów i obsługiwać indywidualnie każdy z torów. 24.System(program) prezentacji wyników i sterowania na monitorach torowych umożliwiający: - programowanie nazwisk i imion graczy -ustawianie min: 10 języków dla graczy w tym polski -ustawianie dźwięku na monitorach torowych do kolekcji filmów po każdym rzucie -szkoła gry tzn: propozycja rzutu w drugim rzucie jeśli pierwszy nie zbił 10 kręgli -prowadzenie gry wg zasad Bowling wg norm (ABC) -możliwość wezwania barmana konsoli torowej LCD na centralny komputer -ustawianie korekcji rzutu przy błędzie gracza lub systemu sterowania z konsoli przy torach - kpl 25.Kręgle do gry z efektem (U-V) - 25 szt. 26.Kule do gry w rozmiarach od 8 do 15 lbs - 20 szt. 27.Buty specjalne do gry w Bowling - rozmiary według zamawiającego- 25 par. 28.Centralny system wraz z programem do uruchamiania torów z możliwością sprzedaży czasu gry lub gier na torach, drukowanie wyników gier, kodowanie pracowników obsługi, pełne rozliczenie kasy oraz raporty torowe, dzienne i miesięczne, sprzedaż butów złożony z PC + monitor LCD min 17 cala +drukarka, kasa fiskalna (VAT), myszka, klawiatura, UPS - kpl 29.Dostawa kręgielni do Lubina + rozładunek - kpl 30.Przeszkolenie pracowników obsługi kręgielni z zasad obsługi kręgielni - kpl 31.Olej specjalistyczny do smarowania torów kręgielni Bowling 5 Gal - 1 kpl 32.Płyn specjalistyczny do mycia torów kręgielni 5 Gal - 1 kpl 33.Maszyna automatyczna do mycia i oliwienia torów o poniższych parametrach: -automatyczne programowanie cyklów mycia i oliwienia -czas mycia i oliwienia Toru nie dłuższy niż 2 minuty -maszyna samojezdna na torze -możliwość ustawiania parametrów oliwienia z pozycji PC wg zadanych parametrów, -pamięć maszyny min. 4 programy automatyczne -maszyna posiadająca min: 6 padów do oliwienia torów - kpl 34.Podest drewniany wypełniający całą szerokość i długość powierzchni pomiędzy ścianami a torami kręgielni oraz na długości torów i rozbiegu do ściany przedniej maszynowni na wysokości 40 cm. Całość powierzchni obłożona wykładziną z efektem U-V - kpl 35.Podest drewniany o wysokości 40 cm pod siedliska ze stolikami dla graczy i widzów na szerokości i długości powierzchni dołączonej do rozbiegów torów. Całość powierzchni obłożona wykładziną z efektem (U-V) - kpl 36.Schody wejściowe umożliwiające wejście na na podest drewniany obłożone wykładziną U-V, na schodach zamontowane oświetlenie progowe w listwach ALU- kpl 37.Regał na kule do gry w Bowling Półki na kule w formie rur metalowych - kpl 38.W części wypoczynkowo-rekreacyjnej dostawa i montaż zestawu mebli dla minimum 14 graczy. Meble muszą być wykonane z materiałów, które są łatwe w utrzymaniu czystości, niepalne (atest).Projekt musi być zaakceptowany zatwierdzony przez Zamawiającego. Wzory tapicerek i ich kolorystyka wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 39.Malowanie dekoracyjne ściany bocznej (aktualnie jest tynk ozdobny) po prawej stronie torów w technice (U-V) przy torach do wysokości 3,30 metra i długości 33m (razem 109 m2) Malowanie dekoracyjne ściany bocznej wraz ze słupami po lewej stronie torów(aktualnie jest tynk ozdobny) na długości 20m i wysokości 3.30- (razem 66m2) oraz całej przedniej ściany maszynowni. Projekt musi być zaakceptowany i zatwierdzony przez Zamawiającego - kpl 40.Instrukcja obsługi kręgielni w języku polskim 41.Instrukcja serwisowa w języku polskim z katalogiem wykazu części zamiennych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211531
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.ZASADY WNOSZENIA WADIUM Wadium w wysokości: 5 000,00zł (pięć tysięcy złotych) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie oferty, zgodnie z art. 24 ust. 2. pkt 4. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał złożony wyłącznie w kasie OSiR w Lubinie w terminie złożenia ofert, wraz z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu), 3)gwarancjach bankowych (oryginał złożony wyłącznie w kasie OSiR w Lubinie w terminie złożenia ofert, wraz z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu), 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał złożony w kasie OSiR w Lubinie w terminie złożenia oferty wraz z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu), 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP oddział w Lubinie. Numer konta: PKO B.P. S.A. Oddział w Lubinie 77 1020 3017 0000 2602 0026 3707 z adnotacją: Wadium - Przetarg -nr sprawy: ZP. 3 2009 UWAGA: - dotyczy to formy wpłaty wadium innej niż pieniądze: tj. poręczenia i gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych: powinny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu, następuje wypłata bezwarunkowa i bez żadnych zastrzeżeń, należności do zapłacenia których na rzecz Zamawiającego jest zobowiązany oferent. - w przypadku zmiany terminu złożenia oferty lub przedłużenia terminu związania oferta należy również przedłużyć obowiązkowo termin ważności wadium. Brak wymaganego terminu ważności wadium skutkuje odrzuceniem oferty. - do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię gwarancji. 2.Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek oferenta. Wadium wniesione w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, będzie do odebrania osobiście z kasy OSiR w Lubinie bądź pocztą w zależności od sposobu określenia jego zwrotu przez oferenta . Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą - 30 dni, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy 1. Który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. 2. Który został wykluczony z postępowania. 3. Którego oferta została odrzucona. Przy czym złożenie wniosku powoduje zrzeczenie się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 3.UTRATA WADIUM Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwo, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie oraz jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana. 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony-e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art.2 (ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Prawo Zamówień Publicznych-(tekst jednolity: Dz. U. z 2007r.Nr.223,poz.1655 z późn. zm.) i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z Załącznikiem Nr 4 SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia -dostawa, montaż wyposażenia torów kręgielni bowlingowej. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: - Wykaz (min.2 zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem wartości oraz daty i miejscu wykonania -zgodnie z załącznikiem nr 6 SIWZ. - Dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w załączniku nr 8 SIWZ zostały wykonane z należytą starannością. OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ ,POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW -metoda :spełnia - nie spełnia ZAMAWIAJĄCY, DZIAŁAJĄC NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 i 2 W/W USTAWY, WYKLUCZY Z POSTĘPOWANIA WYKONAWCÓW, KTÓRZY NIE SPEŁNIAJĄ POWYŻSZYCH WARUNKÓW.OFERTĘ WYKONAWCY WYKLUCZONEGO UZNAJE SIĘ ZA ODRZUCONĄ. ZASADY OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ 1.Warunki opisane w rozdziale IV w pkt 1, 2 winien spełniać każdy z podmiotów osobno. OFERTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCÓW WYSTĘPUJACYCH WSPÓLNIE 1.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ,ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia przekażą Zamawiającemu umowę regulująca ich współpracę. POZOSTAŁE DOKUMENTY BEZWGLĘDNIE WYMAGANE W OFERCIE 1. Wypełniony formularz ofertowy -zgodnie z Załącznikiem nr 1 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę -tylko w przypadku podpisania przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu -tylko w przypadku złożenia ofert wspólnej. 4. Wypełniony załącznik nr 5 SIWZ -Podwykonawcy. Dołączenie do oferty Załącznika Nr 5 jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy-om. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Brak któregokolwiek z dokumentów i oświadczeń oraz treść niezgodna z wymaganą może spowodować wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim; wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć z tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, natomiast dokumenty wymienione w Rozdziale IV należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem, które może być poświadczone przez Wykonawcę. 3. Dokumenty i oświadczenia opisane w Rozdziale VII oraz w Rozdziale IV pkt 2 muszą mieć formę oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii. 4. Dokumenty opisane w Rozdziale IV pkt 1,powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą (za zgodność z oryginałem) i podpisane przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez jednego Wykonawcę w przypadku złożenia więcej niż jednej oferty. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelakie informacje ,które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 9. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie stronice oferty mogą zostać ponumerowane. Poprawki w ofercie musza być dokonane jedynie przez czytelne przekreślenie błędnego zapisu, a wszystkie miejsca w których Wykonawca naniósł te zmiany musza zostać parafowane przez osobę podpisująca ofertę. 10. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, opakować materiałem nieprzejrzystym w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie oferty. Opakowanie powinno zostać opatrzone nazwą i adresem Zamawiającego, oraz dopiskiem DOSTAWA, MONTAŻ OSPRZĘTU I URUCHOMIENIE DWÓCH TORÓW KRĘGIELNI BOWLINGOWEJ WRAZ Z JEJ WYPOSAŻENIEM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirlubin.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach