Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów oraz systemu wizualizacji. Oferta ma zawierać koszt dostarczenia systemu łącznie z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8221147 , fax. 043 8221331
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Wojska Polskiego 73 73
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8221147, fax. 043 8221331
    REGON: 73100219000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów oraz systemu wizualizacji. Oferta ma zawierać koszt dostarczenia systemu łącznie z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów oraz systemu wizualizacji. Oferta ma zawierać koszt dostarczenia systemu łącznie z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat jakości usług oraz Poświadczenie bezpieczeństwa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną