Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego wraz z systemem informacji multimedialnej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 15-005 Białystok, ul. Sienkiewicza 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 747 3800 , fax. 085 747 3861
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sienkiewicza 82 82
    15-005 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 747 3800, fax. 085 747 3861
    REGON: 05086921300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego wraz z systemem informacji multimedialnej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego (służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji multimedialnych. 2. Zamawiający informuje, że: a) jest użytkownikiem oprogramowania Syriusz Std.; b) nie posiada praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania Syriusz Std.; c) właścicielem praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania Syriusz Std. jest firma Sygnity S.A., 02-486 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 180. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji przetargowej, materiałów równoważnych pod warunkiem, iż posiadają one parametry i funkcjonalność nie gorsze niż określone w tej dokumentacji. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w dniu podpisania Protokołu dostawy elementów systemu kolejkowego i systemu informacji multimedialnych obowiązany jest okazać aprobaty, atesty, certyfikaty, dokumenty zgodności producenta (CE) wskazanych sprzętów, materiałów i dołączyć je do protokołu. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. W razie wystąpienia usterki lub awarii po zakończeniu realizacji zamówienia w ramach udzielonej gwarancji jakości należy przystąpić do jej usunięcia w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia awarii. 7. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy na żądanie Zamawiającego Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o identycznych lub lepszych parametrach technicznych. 8. Na czas naprawy, liczony od dnia zgłoszenia usterki do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru naprawionego urządzenia, upływ gwarancji jakości ulega zawieszeniu. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na całość przedmiotu zamówienia: 1) Na system i zainstalowane aplikacje - min. 3 lata. 2) Na sprzęt - min. 3 lata. 3) Na prace montażowe - min. 3 lata. 10. Gwarancja zostanie udzielona od dnia odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. 11. Okres gwarancji na zamontowane urządzenia musi odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez ich producenta i liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 12. Wszelkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi serwisowe w postaci przygotowania materiałów multimedialnych - tekst, grafika, animacje do 2 razy w tygodniu i uruchomienia tych informacji na monitorach głównych i wyświetlaczach stanowiskowych przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego według materiałów przysłanych przez Zamawiającego. 14. Zamawiający informuje o możliwości konsultacji z firmą, która będzie wykonywała nową sieć elektryczną i informatyczną w budynku przewidzianym na nową siedzibę Zamawiającego. W związku z tym wybrany Wykonawca powinien skontaktować się z Zamawiającym w celu dokonania ustaleń z firmą wykonującą sieć dotyczących instalacji, gniazd sieciowych i elektrycznych do podłączenia systemu kolejkowego i systemu informacji multimedialnej. 15. Zamawiający oczekuje, iż monitory wchodzące w skład systemu kolejkowego i systemu informacji multimedialnej będą pochodziły od jednego producenta. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301442002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach