Przetargi.pl
Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie elektronicznego systemu obsługi klienta na Pływalniach nr 1, 2 i 3 MOSiR w Białymstoku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6652870 , fax. 085 6652871
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6652870, fax. 085 6652871
    REGON: 00098671600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie elektronicznego systemu obsługi klienta na Pływalniach nr 1, 2 i 3 MOSiR w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem nowego elektronicznego systemu obsługi klienta oraz urządzeń obsługujących szafki ubraniowe wraz z niezbędnymi elementami na Pływalnię Nr 1 przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku i Pływalnię Nr 2 przy ul. Mazowieckiej 39C w Białymstoku. 2) zakup wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem nowego elektronicznego systemu obsługi klienta oraz szafek ubraniowych wraz z niezbędnymi elementami na Pływalnię Nr 3 przy ul. Stromej 1A w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pływalnia Nr 1 (Pływalnia Sportowa- ul. Włókiennicza 4, Białystok): 1) komputer PC + Windows XP Professional SP3 (lub Windows 7 Professional) - szt. 2, komputery połączone z jednym głównym serwerem znajdującym się przy ul. Włókienniczej 4 stanowiącym bazę danych, 2) monitor dotykowy LCD 19 cali - szt. 2, program ESOK musi współpracować z funkcją dotykową wyświetlacza monitora, 3) drukarka fiskalna - szt. 2, 4) drukarka igłowa - szt. 2, do drukowania faktur, 5) szuflada kasowa - szt. 2, 6) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem (wejście) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, 7) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem, typu desktop - szt. 2, 8) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem tzw. STOP czasu (okolice pkt. kasowego) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, 9) czytnik pasków z transponderem (hala basenowa) - szt. 2, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, odporny na zachlapania i trudne warunki występujące na hali basenowej, umożliwiający Klientowi odczyt m.in.: a) czasu jaki Klient wykorzystał na Pływalni, b) czasu oraz kwoty pieniężnej jaka pozostała do końca wykupionej usługi, 10) gumowe paski z transponderem - szt. 300, każdy pasek musi posiadać numerację grawerowaną lub tłoczoną (nie dopuszcza się numeracji nadrukowanej), konstrukcja paska powinna umożliwić samodzielną wymianę przez Zamawiającego części i przenoszenie numeracji oraz transpondera w przypadku zużycia, 11) karty zbliżeniowe z kolorowym nadrukiem ustalonym przez Zamawiającego - szt. 6 000, 12) bramka obrotowa (tzw. tripod) - szt. 2, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym, 13) bramka uchylna - szt. 1, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym, 14) system ESOK zawierający dodatkowo możliwość: a) wykorzystania usługi w dowolnym obiekcie (Pływalnia Nr 1, 2 lub 3) niezależnie od miejsca dokonania jej zakupu- tzw. replikacja, b) możliwość rezerwacji usług online, z funkcją określania przez Zamawiającego ilości rezerwacji z danego adresu IP, c) możliwość sprawdzania online ilości wykupionych i wolnych miejsc dotyczących wybranych usług, d) możliwość zapisu bazy danych dotyczących klientów oraz ewentualnej rozbudowy, e) możliwość selekcji danych statystycznych dotyczących wykorzystania obiektów i finansów, z podziałem na dni godziny, rodzaj usługi, f) importu bazy danych z programu Hermes, 15) system stanowiący bazę danych, współpracujący z komputerami Pływalni Nr 1, 2 i 3, który zostanie zainstalowany na istniejącym przy ul. Włókienniczej 4 serwerze MOSiR (Fujitsu Siemens: procesor Xeon X3220, pamięć 2GB, dyski 2x250GB SATA w RAID1 wolne 200GB, system Windows Server 2008 std. x64, zainstalowane oprogramowanie bazodanowe SQL Server 2008 Express Ed.), 16) punkt kasowy - szt. 1; wymogi: a) dwustanowiskowy z możliwością obsługi Klientów przez 1 osobę (kasjera) lub 2 osoby jednocześnie, b) powinien zawierać szkło hartowane (certyfikat B) o wysokości minimum 100cm od blatu kasy, oddzielające Klienta od Kasjera, c) blaty kasy o grubości minimum 3,6mm umieszczone na wysokości minimum 90 cm od podłoża, d) zabudowa odpowiednia do potrzeb rozmieszczenia urządzeń systemu ESOK, e) kolor zabudowy punktu kasowego uzgodniony z Zamawiającym, f) w punkcie kasowym muszą być zainstalowane 2 zestawy urządzeń głośnomówiących (tzw. interkomy) umożliwiające lepszy kontakt głosowy pomiędzy kasjerami a klientami, 17) elementy elektroniczne istniejących na obiekcie szafek (szt. 162), umożliwiające współpracę szafek z elektronicznym systemem obsługi klienta; wymogi: a) elektromagnetyczne zamki, typu bolcowego otwierane za pomocą karty zbliżeniowej oraz paska z transponderem, zasilane tzw. bezpiecznym napięciem, b) czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą kart zbliżeniowych oraz pasków z transponderem, wyposażone w wyświetlacz informujący o numerze szafki przyporządkowanej danemu paskowi lub karcie, c) możliwość uzyskania informacji o wykorzystaniu danej szafki w określonym czasie oraz uniemożliwienie korzystania z danej szafki z poziomu komputera obsługującego elektroniczny system obsługi klienta, d) możliwość awaryjnego otworzenia szafek za pomocą jednej karty, typu master, e) możliwość awaryjnego elektrycznego otworzenia szafek bez użycia karty lub paska zbliżeniowego, f) awaryjne podtrzymanie zasilania szafek- minimum 0,5 godziny, g) Wykonawca dokona numeracji szafek w sposób czytelny, numerację należy wygrawerować lub wtopić, nie dopuszcza się nadruku, 18) tablica świetlna, przekazująca następujące informacje: a) ilość osób korzystających w danym momencie z usług Pływalni, b) ilość miejsc wolnych na Pływalni, c) rezerwacje usług (godzina, ilość osób), d) hasła reklamowe, 19) UPS - ilość sztuk zapewniająca podtrzymanie działania systemu oraz wszystkich urządzeń (komputery, drukarki, szuflady kasowe, wszystkie czytniki kart zbliżeniowych i pasków transponderowych, bramki obrotowe, bramki uchylne, tablicę świetlną), na czas potrzebny na zakończenie bieżących czynności i zamknięcie systemu, nie mniej niż 0,5 godziny, 20) okablowanie i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu wraz z szafkami. *Dodatkowa informacja - na Pływalni Nr 1 na hali basenowej, wokół niecki znajduje się ogrzewanie podłogowe. Pływalnia Nr 2 (Pływalnia Kameralna- ul. Mazowiecka 39C, Białystok): 1) komputer PC + Windows XP Professional SP3 (lub Windows 7 Professional) - szt. 2, komputery połączone z jednym głównym serwerem znajdującym się przy ul. Włókienniczej 4 stanowiącym bazę danych, 2) monitor dotykowy LCD 19 cali - szt. 2, program ESOK musi współpracować z funkcją dotykową wyświetlacza monitora, 3) drukarka fiskalna - szt. 2, 4) drukarka fiskalna - szt. 2, do drukowania faktur, 5) szuflada kasowa - szt. 2, 6) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem, typu desktop - szt. 1, 7) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem tzw. STO czasu - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, 8) czytnik pasków z transponderem (hala basenowa) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, odporny na zachlapania i trudne warunki występujące na hali basenowej, umożliwiający Klientowi odczyt m.in.: a) czasu jaki Klient wykorzystał na Pływalni, b) czasu oraz kwoty pieniężnej jaka pozostała do końca wykupionej usługi, 9) gumowe paski z transponderem - szt. 100, każdy pasek musi posiadać numerację grawerowaną lub tłoczoną (nie dopuszcza się numeracji nadrukowanej), konstrukcja paska powinna umożliwić samodzielną wymianę przez Zamawiającego części i przenoszenie numeracji oraz transpondera w przypadku zużycia, 10) karty zbliżeniowe z kolorowym nadrukiem ustalonym przez Zamawiającego- szt. 3 000, 11) dostosowanie istniejącego punktu kasowego do potrzeb ESOK (m. in. Możliwość obsługi klientów przez 2 kasjerów jednocześnie), 12) system ESOK zawierający dodatkowo możliwość: a) wykorzystania usługi w dowolnym obiekcie (Pływalnia Nr 1, 2 lub 3) niezależnie od miejsca dokonania jej zakupu- tzw. replikacja, b) możliwość rezerwacji usług online, z funkcją określania przez Zamawiającego ilości rezerwacji z danego adresu IP, c) możliwość sprawdzania online ilości wykupionych i wolnych miejsc dotyczących wybranych usług, d) możliwość zapisu bazy danych dotyczących klientów oraz ewentualnej rozbudowy, e) możliwość selekcji danych statystycznych dotyczących wykorzystania obiektów i finansów, z podziałem na dni godziny, rodzaj usługi, f) importu bazy danych z programu Hermes, 13) system stanowiący bazę danych, współpracujący z komputerami Pływalni Nr 1, 2 i 3, który zostanie zainstalowany na istniejącym przy ul. Włókienniczej 4 serwerze MOSiR (Fujitsu Siemens: procesor Xeon X3220, pamięć 2GB, dyski 2x250GB SATA w RAID1 wolne 200GB, system Windows Server 2008 std. x64, zainstalowane oprogramowanie bazodanowe SQL Server 2008 Express Ed.), 14) elementy elektroniczne istniejących na obiekcie szafek (szt. 59), umożliwiające współpracę szafek z elektronicznym systemem obsługi klienta; wymogi: a) elektromagnetyczne zamki, typu bolcowego otwierane za pomocą karty zbliżeniowej oraz paska z transponderem, zasilane tzw. bezpiecznym napięciem, b) czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą kart zbliżeniowych oraz pasków z transponderem, wyposażone w wyświetlacz informujący o numerze szafki przyporządkowanej danemu paskowi lub karcie, c) możliwość uzyskania informacji o wykorzystaniu danej szafki w określonym czasie oraz uniemożliwienie korzystania z danej szafki z poziomu komputera obsługującego elektroniczny system obsługi klienta, d) możliwość awaryjnego otworzenia szafek za pomocą jednej karty, typu master, e) możliwość awaryjnego elektrycznego otworzenia szafek bez użycia karty lub paska zbliżeniowego, f) awaryjne podtrzymanie zasilania szafek- minimum 0,5 godziny, g) Wykonawca dokona numeracji szafek w sposób czytelny, numerację należy wygrawerować lub wtopić, nie dopuszcza się nadruku, 15) tablica świetlna, przekazująca następujące informacje: a) ilość osób korzystających w danym momencie z usług Pływalni, b) ilość miejsc wolnych na Pływalni, c) rezerwacje usług (godzina, ilość osób), d) hasła reklamowe, 16) UPS - ilość sztuk zapewniająca podtrzymanie działania systemu oraz wszystkich urządzeń (komputery, drukarki, szuflady kasowe, wszystkie czytniki kart zbliżeniowych i pasków transponderowych, bramki obrotowe, bramki uchylne, tablicę świetlną), na czas potrzebny na zakończenie bieżących czynności i zamknięcie systemu, nie mniej niż 0,5 godziny, 17) okablowanie i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu wraz z szafkami. Pływalnia Nr 3 (Pływalnia Rodzinna- ul. Stroma 1A, Białystok): 1) komputer PC + Windows XP Professional SP3 (lub Windows 7 Professional) - szt. 2, komputery połączone z jednym głównym serwerem znajdującym się przy ul. Włókienniczej 4 stanowiącym bazę danych, 2) monitor dotykowy LCD 19 cali - szt. 2, program ESOK musi współpracować z funkcją dotykową wyświetlacza monitora, 3) drukarka fiskalna - szt. 2, 4) drukarka igłowa - szt. 2, do drukowania faktur, 5) szuflada kasowa - szt. 2, 6) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem (wejście) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, 7) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem, typu desktop - szt. 2, 8) czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem tzw. STOP czasu - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, 9) czytnik pasków z transponderem (hala basenowa) - szt. 3, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, odporny na zachlapania i trudne warunki występujące na hali basenowej, umożliwiający Klientowi odczyt m.in.: a) czasu jaki Klient wykorzystał na Pływalni, b) czasu oraz kwoty pieniężnej jaka pozostała do końca wykupionej usługi, 10) gumowe paski z transponderem - szt. 350, każdy pasek musi posiadać numerację grawerowaną lub tłoczoną (nie dopuszcza się numeracji nadrukowanej), konstrukcja paska powinna umożliwić samodzielną wymianę przez Zamawiającego części i przenoszenie numeracji oraz transpondera w przypadku zużycia, 11) karty zbliżeniowe z kolorowym nadrukiem ustalonym przez Zamawiającego - 7 000 szt., 12) bramka obrotowa (tzw. tripod) - szt. 1, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym, 13) bramka uchylna - szt. 1, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym, 14) system ESOK zawierający dodatkowo możliwość: a) wykorzystania usługi w dowolnym obiekcie (Pływalnia Nr 1, 2 lub 3) niezależnie od miejsca dokonania jej zakupu- tzw. replikacja, b) możliwość rezerwacji usług online, z funkcją określania przez Zamawiającego ilości rezerwacji z danego adresu IP, c) możliwość sprawdzania online ilości wykupionych i wolnych miejsc dotyczących wybranych usług, d) możliwość zapisu bazy danych dotyczących klientów oraz ewentualnej rozbudowy, e) możliwość selekcji danych statystycznych dotyczących wykorzystania obiektów i finansów, z podziałem na dni godziny, rodzaj usługi, f) importu bazy danych z programu Hermes, 15) system stanowiący bazę danych, współpracujący z komputerami Pływalni Nr 1, 2 i 3, który zostanie zainstalowany na istniejącym przy ul. Włókienniczej 4 serwerze MOSiR (Fujitsu Siemens: procesor Xeon X3220, pamięć 2GB, dyski 2x250GB SATA w RAID1 wolne 200GB, system Windows Server 2008 std. x64, zainstalowane oprogramowanie bazodanowe SQL Server 2008 Express Ed.), 16) punkt kasowy - szt. 1; wymogi: a) dwustanowiskowy z możliwością obsługi Klientów przez 1 osobę (kasjera) lub 2 osoby jednocześnie, b) powinien zawierać szkło hartowane (certyfikat B) o wysokości minimum 100cm od blatu kasy, oddzielające Klienta od Kasjera, c) blaty kasy o grubości minimum 3,6mm umieszczone na wysokości minimum 90 cm od podłoża, d) zabudowa odpowiednia do potrzeb rozmieszczenia urządzeń systemu ESOK, e) kolor zabudowy punktu kasowego uzgodniony z Zamawiającym, f) w punkcie kasowym muszą być zainstalowane 2 zestawy urządzeń głośnomówiących (tzw. interkomy) umożliwiające lepszy kontakt głosowy pomiędzy kasjerami a klientami, 17) szafki ubraniowe typu 2S - 200 schowków; wymogi: a) wykonane z materiałów odpornych na trudne warunki występujące w szatniach basenowych (laminat HPL w kolorach uzgodnionym z Zamawiającym, profil aluminiowy), b) każda komora wyposażona w wieszak na ubrania, zawiasy samodomykajace (z materiałów odpornych na trudne warunki występujące w szatniach basenowych), otwory wentylacyjne, uchwyt (gałka) do otwierania, c) ławeczki zintegrowane z konstrukcją szafki o wysokości 40cm i głębokości ok. 35cm, profil aluminiowy, d) szafki o wymiarach ok. 180 cm wys., 30 cm szer., 40 cm gł. w modułach składających się z dwóch schowków umieszczonych jeden nad drugim, e) szafki wyposażone w elektromagnetyczne zamki typu bolcowego otwierane za pomocą karty zbliżeniowej oraz paska z transponderem, zasilane tzw. bezpiecznym napięciem, f) szafki wyposażone w czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą kart zbliżeniowych oraz pasków z transponderem; czytniki z wyświetlaczem informującym o numerze szafki przyporządkowanej danemu paskowi lub karcie, g) możliwość uzyskania informacji o wykorzystaniu danej szafki w określonym czasie oraz uniemożliwienie korzystania z danej szafki z poziomu komputera obsługującego elektroniczny system obsługi klienta, h) możliwość awaryjnego otworzenia szafek za pomocą jednej karty lub paska zbliżeniowego, i) możliwość awaryjnego elektrycznego otworzenia szafek bez użycia karty lub paska zbliżeniowego, j) awaryjne podtrzymanie zasilania szafek- minimum 0,5 godziny, k) szafki muszą być ponumerowane czytelnie, numerację należy wygrawerować lub wtopić, nie dopuszcza się nadruku, 18) tablica świetlna, przekazująca następujące informacje: a) ilość osób korzystających w danym momencie z usług Pływalni, b) ilość miejsc wolnych na Pływalni, c) rezerwacje usług (godzina, ilość osób), d) hasła reklamowe, 19) UPS - ilość sztuk zapewniająca podtrzymanie działania systemu oraz wszystkich urządzeń (komputery, drukarki, szuflady kasowe, wszystkie czytniki kart zbliżeniowych i pasków transponderowych, bramki obrotowe, bramki uchylne, tablicę świetlną), na czas potrzebny na zakończenie bieżących czynności i zamknięcie systemu, nie mniej niż 0,5 godziny, 20) okablowanie i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu wraz z szafkami, *Dodatkowa informacja - na Pływalni Nr 3 znajduje się ogrzewanie podłogowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481510001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach