Przetargi.pl
Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego oraz utworzenie ścieżki dydaktycznej w budynku CAS „Karmel” w Strzegomiu dla potrzeb zadania inwestycyjnego pn. „Szlak Kamienia”

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego oraz utworzenie ścieżki dydaktycznej w budynku CAS „Karmel” w Strzegomiu dla potrzeb zadania inwestycyjnego pn. „Szlak Kamienia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie, montażu, instalacji, konfiguracji sprzętu multimedialnego oraz utworzenie ścieżki dydaktycznej w budynku CAS „Karmel” w Strzegomiu dla potrzeb zadania inwestycyjnego pn. „Szlak Kamienia”. 2.2 Przedsięwzięcie przewidziane do dofinansowania w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska OP 2 Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego na rzecz wspierania Zatrudnienia, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamówienie winno być wykonane w dwóch etapach: I etap - dostawa, montaż oraz konfigurowanie urządzeń dla potrzeb ścieżki dydaktycznej w tym opracowanie niezbędnych aplikacji, szablonów, scenariuszy, wykonanie instalacji audiowizualnej, wykonanie instalacji elektrycznej do obsługi sprzętu oraz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. II etap - uruchomienie urządzeń na podstawie opracowanych scenariuszy oraz doprowadzenie ich do pełnej funkcjonalności, dostarczenie instrukcji obsługi i konserwacji, certyfikatów, kodów dostępu lub innych dokumentów dotyczących pracy i użytkowania urządzeń, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy obejmuje: - dostawę urządzeń wielofunkcyjnych, których wykaz ilościowy i jakościowy zawarty jest w „Karcie Technicznej Urządzeń”, będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dodatkowe informacje dotyczące efektu jaki należy uzyskać zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ (opis wykorzystania sali multimedialnej będącej załącznikiem do wniosku o dotację), - opracowanie niezbędnych aplikacji, szablonów, scenariuszy wg wytycznych niniejszej SIWZ, - wykonanie instalacji audiowizualnej oraz instalacji elektrycznej do obsługi sprzętu oraz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. 2.3 WYMAGANIA DOTYCZĄCE APLIKACJI I SZABLONÓW: 2.3.1 Aplikacja działająca na kioskach lub ekranach dotykowych. Aplikacje wyświetlane na ekranach dotykowych mają pomóc odwiedzającym w ciekawy i interaktywny sposób zapoznać się materiałami promocyjnymi dot. „Szlaku Kamienia”. Dodatkowym celem jest dostarczenie rozrywki poprzez gry interaktywne dzieciom odwiedzającym wystawę. Z perspektywy Zamawiającego istotna jest także możliwość dokonywania samodzielnych zmian w wyświetlanym kontencie i tworzenia nowych interfejsów/aplikacji dotykowych. Aplikacja na każdy ekran dotykowy powinna spełniać następujące role funkcjonalno - koncepcyjne: a) Zawierać ekran wyboru funkcjonalności. Kiosk lub ekran dotykowy posiadają ekran, który umożliwia wybranie poszczególnych aplikacji, którymi zainteresowany jest odwiedzający. Administrator ma możliwość wyboru tła opisywanego ekranu, dodania logotypu oraz zmiany sposobu prezentacji ikon poszczególnych aplikacji. Wszystkie te czynności są wykonywane przez administratora poprzez system CMS. b) Posiadać kontent wytworzony zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dla poszczególnych ekranów. • Ekran 1: 24”: - Wygaszacz Ekranu z obracającą się bryłą 3D i dedykowanym napisem powitalnym zachęcającym do skorzystania z ekranu. - Zawierać ekran wyboru funkcjonalności z grafiką dostosowaną do wyglądu wystawy - Zawierać aplikacje z Galerią zdjęć atrakcji turystycznych w 4 językach. - Zawierać aplikacje ze Slajdami zawierającymi treści edukacyjne w 4 językach. • Ekran 2: 46”: - Wygaszacz Ekranu z obracającą się bryłą 3D i dedykowanym napisem powitalnym zachęcającym do skorzystania z ekranu. - Zawierać ekran wyboru funkcjonalności z grafiką dostosowaną do wyglądu wystawy - Zawierać aplikacje z prezentującą w interaktywnej formie podstawowe informacje o przebiegu szlaku w formie interaktywnej mapy wraz z informacją o atrakcjach możliwych do zwiedzenia (wirtualny spacer, zdjęcia, wizytówki, filmy dot. poszczególnych atrakcji), ale także informacji o jego bogactwach naturalnych. Aplikacja powinna być dostępna w 4 wersjach językowych. - Zawierać aplikacje wirtualna pocztówka pozwalającą na wybranie przez użytkownika tła pocztówki, samodzielne dodanie tekstu, rysunku i zdjęcia, po czym przesłaniu wirtualnej pocztówki na wybrany adres e-mail. - Zawierać aplikacje prezentująca do 6 modeli form kamienia wraz z możliwością operowania modelami w 3D (możliwość obracania na ekranie, zoom in, zoom out, wyświetlony obok opis kamienia). • Ekran 3: 24”: - Wygaszacz Ekranu z obracającą się bryłą 3D i dedykowanym napisem powitalnym zachęcającym do skorzystania z ekranu. - Zawierać ekran wyboru funkcjonalności z dynamiczną (ruchomą) grafiką dostosowaną do wyglądu wystawy - Zawierać wielopoziomową aplikacje Memory polegająca na odnalezieniu i sparowaniu identycznych elementów. Aplikacja powinna umożliwiać grę w trybie 1 lub 2 użytkowników i 4 wersje językowe. - Zawierać aplikacje Puzzle pozwalającą na układanie interaktywnych Puzzli. Aplikacja powinna zawierać co najmniej 20 różnych obrazków Puzzli i 4 wersje językowe. • Ekran 4: 24”: - Wygaszacz Ekranu z obracającą się bryłą 3D i dedykowanym napisem powitalnym zachęcającym do skorzystania z ekranu. - Zawierać ekran wyboru funkcjonalności z dynamiczną (ruchomą) grafiką dostosowaną do wyglądu wystawy. - Zawierać interaktywną grę Pong pozwalającej na rozegranie interaktywnego meczu. Aplikacja powinna umożliwiać grę co najmniej dwóm użytkownikom i posiadać 4 wersje językowe. - Zawierać aplikacje Quiz w której użytkownicy będą mogli sprawdzić swoją wiedzę odpowiadając na pytania z zakresu prezentowanej wiedzy, a także wpisać się do Księgi Najlepszych Rezultatów. Aplikacja powinna być dostępna w 4 wersjach językowych. • Ekspozytory 5,6,7 z ekranami 24”: - Wygaszacz Ekranu. - Zawierać ekran wyboru funkcjonalności z grafiką dostosowaną do wyglądu wystawy. - Zawierać aplikacje z informacjami o Strzegomiu, Regionie i uzupełniające informacje o Szlaku Kamienia, dostosowaną do wyglądu wystawy i zawierającą zdjęcia, filmy video i pliki pdf (z możliwością przeglądania w formie interaktywnej książki) w 4 językach. c) Posiadać aplikację umożliwiającą przedstawienie zdjęć, plików pdf, tekstów oraz filmów na jednym ekranie. • Zamawiający wymaga aby na stanowiskach zawierających ekrany dotykowe istniała możliwość zainstalowania aplikacji, która pozwoli Zamawiającemu we własnym zakresie tworzyć i edytować zawartość prezentacji multimedialnych przystosowanych do obsługi na urządzeniach dotykowych na podstawie zbioru predefiniowanych szablonów prezentacyjnych służących przygotowaniu finalnej aplikacji. Zestaw szablonów powinien umożliwiać prezentację kontentu multimedialnego rozumianego jako pliki multimedialne w formatach: mpeg, mov, avi, flv,f4v, mp4, mkv, bmp, jpg, png, svg, gif, tiff, pdf. • Elementem składowym aplikacji do tworzenia i edycji szablonów multimedialnych powinno być narzędzie (oprogramowanie), które umożliwia edycję i podgląd tworzonych treści na zasadzie drag & drop i w ten sposób umożliwia dodawanie nowych materiałów graficznych oraz video do szablonu, umożliwia podmianę tła oraz zapewnia możliwość dodania graficznego loga we wskazanym miejscu. Narzędzie do edycji szablonów powinno umożliwiać podgląd na żywo wyglądu docelowej aplikacji na ekranie dotykowym już w momencie edycji szablonu. • Wytworzone na podstawie szablonów aplikacje powinny umożliwiać prezentację dużej ilości kontentu multimedialnego. • Narzędzie do edycji szablonów multimedialnych powinno być darmowe i umożliwiać edycję kontentu i szablonów nieograniczonej liczbie użytkowników, komponent do odtwarzania aplikacji instalowany na urządzeniu docelowym powinien umożliwiać zarządzanie wyświetlaną zawartością oraz ustalenie harmonogramu prezentowania aplikacji wedle zadanego scenariusza. • Narzędzie umożliwiające edycję wyglądu graficznego i zawartości multimedialnej wyszczególnionych szablonów powinno w minimalnym stopniu umożliwiać: - Możliwości dodawania i usuwania, wyszczególnionych w opisie szablonu, materiałów multimedialnych za pomocą techniki drag&drop, - Możliwość edycji i podmiany tła szablonów prezentacyjnych, - Możliwość podglądu na żywo zmian edycyjnych wprowadzanych w szablonach (w tym wyglądu graficznego i zawartości multimedialnej). Edytor szablonów powinien charakteryzować się funkcjonalnością WYSIWYG (What You See Is What You Get) umożliwiając podgląd wyglądu docelowego szablonu po wprowadzeniu pożądanych zmian. Edytor szablonów powinien charakteryzować się graficznym interfejsem użytkownika umożliwiając korzystanie z narzędzia osobom bez dogłębnej wiedzy z zakresu informatyki, które po krótkim szkoleniu będą w stanie edytować zawartość i wygląd szablonów prezentacyjnych. Opis szablonów prezentacyjnych (aplikacji) przewidywanych do uruchomienia na terenie wystawy: • Szablon pozwalający użytkownikom na przeglądanie materiałów fotograficznych i filmowych oraz plików typu pdf. Po jego uruchomienia wszystkie pliki automatycznie otwierają się na ekranie monitora, każdy w osobnym oknie. Okno pojedynczego pliku zawiera pasek, w którym wyświetlany jest tytuł danego zdjęcia lub filmu oraz ikona umożliwiającą rozwinięcie dodatkowego pola tekstowego zawierającego krótki opis materiału. Użytkownicy mogą swobodnie przeglądać wszystkie filmy i zdjęcia, powiększać je i obracać a także aranżować sortowanie wszystkich wyświetlanych materiałów multimedialnych (rozłożenie kontentu na ekranie monitora), na co najmniej 3 sposoby. Aktualnie oglądany plik zawsze wysuwany jest na pierwszy plan. Szablon powinien umożliwiać pokazanie, co najmniej 20 (dwudziestu) plików multimedialnych rozumianych, jako 5 plików filmowych, 5 plików typu pdf oraz 10 zdjęć. • Szablon pozwalający użytkownikom na przeglądanie materiałów fotograficznych, filmowych oraz dokumentów pdf. Po jego uruchomieniu wszystkie pliki wyświetlone zostają w formie miniatur na pasku stale widocznym w dolnej części ekranu. Po wyborze określonej pozycji otwiera się ona w zdefiniowanym przez Wykonawcę rozmiarze na pulpicie. Do każdego pliku można dołączyć tytuł oraz krótki opis (wyświetlany na rozwijanym polu tekstowym). Szablon powinien umożliwiać pokazanie, co najmniej 20 (dwudziestu) plików multimedialnych rozumianych, jako 5 plików filmowych, 5 plików typu pdf oraz 10 zdjęć. • Szablon umożliwiający tworzenie prezentacji multimedialnych w oparciu o dwupoziomową strukturę organizacji treści pozwalającą zaprezentować dużą ilość materiału tekstowego oraz uzupełniających materiałów multimedialnych typu zdjęcia lub filmy. Kliknięcie w dane multimedium otwiera dodatkowe okno z wybranym zdjęciem/filmem, które można. • swobodnie obracać, powiększać/pomniejszać oraz przesuwać po ekranie. W wyświetlonym oknie widoczny jest również tytuł pliku oraz dostępne jest wysuwane pole tekstowe zawierające jego krótki opis. • Szablon pozwala użytkownikowi wziąć udział w wirtualnym teście wiedzy, gdzie musi on odpowiedź poprawnie na jak największą liczbę pytań. Po zakończonym quizie, każdy z graczy zobaczy swój wynik i zredagowaną przez autora aplikacji wiadomość. Wynik zapisywany jest w widocznym dla każdego rankingu, a ranking najlepszych graczy dostępny. • jest w każdej stworzonej na bazie tego szablonu aplikacji. Dodatkowo, aby jeszcze wzmocnić przekaz i uatrakcyjnić aplikację, do samych pytań mogą zostać dodane powiązane z nimi multimedia (zdjęcia, pliki video). • Szablon bazujący na klasycznym modelu gry w puzzle. Użytkownik manewruje częściami układanki, przesuwając je, skalując czy rotując, a wszystko to w celu ułożenia jednego spójnego obrazka. Wynik osiągnięty przez użytkownika jest widoczny na specjalnej tablicy, a przez narzucone ograniczenia czasowe jest on ciągle motywowany do rywalizacji, przez co wzrasta poziom jego zaangażowania w eksplorowane treści. d) Posiadać aplikację umożliwiającą wyświetlanie stron www. Na stanowiskach posiadających ekrany dotykowe powinna być dostępna aplikacja, która wyświetla konkretną stronę www. Adres strony powinien być niezmienialny i użytkownik nie powinien mieć możliwości przeglądania innych stron www. 2.3.2 Dodatkowe wymagania dotyczące aplikacji oraz systemu: a) Wszystkie powyżej opisane aplikacje na ekrany dotykowe powinny być dostępne z jednego, głównego ekranu, na którym wybiera się pożądaną. b) Wszystkie systemy zarządzania treścią powinny być intuicyjne w obsłudze oraz nie powinny wymagać specjalistycznej wiedzy do ich obsługi. c) System zapewniający możliwość użytkowania aplikacji multimedialnych równocześnie przez kilku zwiedzających tj. wykorzystujących technologię Multi-touch”. 2.4 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. UWAGA: Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego lub oprogramowanie o funkcjonalnościach dodatkowych, lecz zawierających funkcjonalności pożądane przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu lub funkcjonalności oprogramowania. 2.5 Fakturowanie: Dopuszcza się dwie faktury tj. za Etap I i Etap II. Faktura za I etap nie może być wyższa niż 70% ceny ofertowej. 2.6 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1 Urządzenia komputerowe 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia. 2.7 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych urządzeń, oprogramowania i technologii, których równoważność opisano w niniejszej SIWZ. 2.8 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Prace związane z instalacją i uruchomieniem urządzeń i oprogramowania. 2.9 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.10 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.11 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.8 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.8 czynności. 2.12 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 300,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach