Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2014-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i wymiana czujek optycznych, demontaż oraz utylizacja czujek jonizacyjnych, konfiguracja i sprawdzenie działania systemu alarmu pożarowego oraz aktualizacja dokumentacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup i dostawa 200 czujek optycznych alarmu pożarowego do siedziby Zamawiającego, 2) demontaż oraz utylizacja jonizacyjnych czujek dymu - 400 szt., 3) montaż 400 szt. optycznych czujek dymu (200 posiadanych przez Zamawiającego oraz kolejnych 200 dostarczonych w ramach niniejszego postępowania), 4) konfiguracja oraz aktualizacja danych systemu sygnalizacji pożaru Notifier funkcjonującego w Ministerstwie Finansów (w zakresie wymiany czujek jonizacyjnych na optyczne) oraz sprawdzenie poprawności działania całego systemu, 5) dokonanie aktualizacji dokumentacji dotyczącej systemu sygnalizacji pożaru Notifier w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mofnet.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów zasilania rezerwowego UPS w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-04-14 - serwisowanie systemu CTP na lata 2015-2016
Dodano: 2015-11-17 - serwisowanie systemu CTP na lata 2015-2016 26(2)/2015/WW/DD-PN/AC
Dodano: 2015-10-22 - serwisowanie systemu CTP na lata 2015-2016
Dodano: 2015-10-09 - Serwis i konserwacja systemów kontroli dostępu i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach KGP w Warszawie - nr sprawy 185/Cir/15/UM
Dodano: 2015-09-08 - Usługa konserwacji, napraw awaryjnych, montażu i demontażu technicznych urządzeń wspomagających ochronę (TUWO) dla jednostek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 38/2015/PN/INF
Dodano: 2015-06-08 - Świadczenie usługi wsparcia pogwarancyjnego archiwum emisyjnego na okres 36 miesięcy
Dodano: 2015-03-30 - Usługa konserwacji, napraw awaryjnych, montażu i demontażu technicznych urządzeń wspomagających ochronę (TUWO) dla jednostek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 04/2015/PN/INF
Dodano: 2015-03-27 - Serwis i konserwacja technicznych systemów zabezpieczenia obejmujących środki ochrony fizycznej służące do: kontroli dostępu osób i pojazdów, sygnalizacji alarmów włamania i napadu, telewizji użytkowej, szlabanów, bram wjazdowych w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie, sprawa nr 227/Cir/14/KK.
Dodano: 2015-02-27 - Serwisowanie systemu CTP
Dodano: 2014-09-09