Przetargi.pl
Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Bolesława Prusa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 794 671 , fax. 227 794 671
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
    ul. Bolesława Prusa 42372
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 794 671, fax. 227 794 671
    REGON: 10158710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka ochrony zdrowia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy. Zamówienie w ramach projektu pn. „Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Cały system objęty gwarancją na min. 36 miesięcy. 1. Dostawa powinna obejmować sprzęt, wymagane oprogramowanie, montaż w tym wykonanie brakującej infrastruktury teletechnicznej, konfigurację, uruchomienie oraz instruktaż dla personelu. 2. Gwarancja powinna obejmować bezpłatną aktualizację oprogramowania, naprawę sprzętu, usuwanie wszelkich awarii w okresie obowiązywania gwarancji. a) Przez „aktualizację oprogramowania” należy rozumieć wszelkie aktualizacje (w tym: patch, update, upgrade), opracowywane w celu: utrzymania oprogramowania w zgodności z przepisami prawa i/lub aktualizacje powstałe w wyniku prowadzonego przez producenta wewnętrznego procesu rozwoju oprogramowania. 3. Gabinety oraz rejestracja znajdują się w jednym budynku w sąsiadujących pomieszczeniach. 4. Wymagane funkcje systemu sterowania ruchem pacjenta: a) integracja z systemem WMS Mediqus Gabos Software Sp. z o.o. (w tym: pobranie informacji o zaplanowanych wizytach, potwierdzenie wizyty, anulowanie wizyty, pobieranie historii wizyt), b) wykonanie samodzielnej rejestracji na urządzeniu (infokiosku), c) sprawdzenie przez pacjenta na urządzeniu (infokiosku) historii wizyt w jednostce, d) sprawdzenie i potwierdzenie na urządzeniu (infokiosku) przybycia do placówki przez pacjenta zapisanego na wizytę w danym dniu, e) informacje o wezwaniu pacjenta wyświetlają się na wyświetlaczach gabinetowych oraz na wyświetlaczu zbiorczym umieszczonym w poczekalni. Prezentacja odbywa się w formie audiowizualnej, f) na wyświetlaczu zbiorczym kolejno wyświetlane są numery przywołania, g) na wyświetlaczach gabinetowych mogą być prezentowane informacje o zajętości (wolne, zajęte), numer aktualnie wezwanego pacjenta (numer jest wyświetlany do końca odbywającej się wizyty), zdjęcie, specjalizacja oraz imię i nazwisko lekarza, numer gabinetu (nazwa gabinetu), prezentacja komunikatów może odbywać się zarówno w trybie graficznym jak i audiowizualnym, h) na wyświetlaczach gabinetowych i/lub na wyświetlaczu zbiorczym możliwość wyświetlania dodatkowych informacji multimedialnych, np. o planowanych akcjach profilaktycznych prowadzonych w placówce, i) urządzenie do systemu kolejkowego (Infokiosk) umożliwia pobranie biletu kolejkowego (po podaniu numeru identyfikującego pacjenta np. indywidualnego nr pacjenta w systemie szpitalnym, nr pesel, numerze karty pacjenta, etc.) oraz uzyskanie informacji o przewidywanym czasie wizyty, j) możliwość wyświetlania na ekranie infokiosku dodatkowych informacji poprzez funkcję wygaszacza ekranu: minimum pliki graficzne (np. jpg). Możliwość konfiguracji parametrów działania wygaszacza ekranu, k) przywołanie pacjenta odbywa się manualnie (za pomocą urządzenia bądź odpowiedniego przycisku w programie do obsługi infokiosku zainstalowanego na komputerze personelu) przez personel z możliwością zmiany kolejności przywołania (pacjent ma przypisany numer przywołania), l) wezwanie pacjenta do gabinetu wywoływane jest w systemie przez personel gabinetu. Personel ma wgląd w listę oczekujących do gabinetu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI. Pkt. 2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularza ofertowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Do oferty Wykonawca musi dołączyć Załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz oferowanych produktów – dokument ma umożliwić dokonanie oceny spełniania przez oferowane rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego; 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach