Przetargi.pl
Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety, znak sprawy – AEZ/S-053/2020

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety, znak sprawy – AEZ/S-053/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Krzesła i fotele do wyposażenia Zakład Toksykologii Stosowanej, Pakiet 2 - Krzesła i fotele do jednostek organizacyjnych WUM, Pakiet 3 - Krzesła do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji, Pakiet 4 - Stoły do wyposażenia Katedry i Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej, Pakiet 5 - Meble biurowe do wyposażenia jednostek organizacyjnych WUM, Pakiet 6 - Meble biurowe do wyposażenia Dziekanatu Wydziału Lekarskiego, Pakiet 7 - Stoły płycinowe do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji, Pakiet 8 - Meble do wyposażenia Zakładu Pielęgniarstwa Chirurgicznego, Transplantacyjnego i Leczenia Pozaustrojowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 8” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 – 2.8 do SIWZ 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa mebli do miejsc wskazanych w Załącznikach 2.1- 2.8, ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości, na warunkach określonych we wzorze umowy, 2) w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 5 i 7 dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów mebli. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w SIWZ traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczenia zobowiązany będzie dostosować wymiary mebli, o ile okaże się to konieczne. Dostosowanie wymiarów opisanego asortymentu nie stanowi istotnej zmiany przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że zmiana taka podlegać będzie uzgodnieniu przez strony; 3) ustalenie z Użytkownikami ostatecznej kolorystki tapicerki, płyt laminowanych, szafek metalowych oraz uchwytów meblowych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia na podstawie próbników dostarczonych przez Wykonawcę: a) dla Pakietów 1, 2 i 8 - Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbniki materiałów tapicerskich spełniających wymagania określone w SIWZ co najmniej w zakresie składu materiału, gramatury oraz klasy ścieralności, dostępnych w ofercie producenta oferowanych mebli tapicerowanych, b) dla Pakietów 4, 5, 6, 7, 8 - Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi paletę zawierającą minimum 50 kolorów obejmujących kolory drewnopodobne i kolory jednolite, Wyżej wymieniona paleta/próbnik kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi odpowiednio w Załączniku 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8 do SIWZ, stanowiących Formularze asortymentowo-cenowe. c) dla Pakietu 4 – Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik kolorów farb z palety RAL dostępnych w ofercie producenta, do pokrycia elementów metalowych (odpowiednio: kosz, stelaż biurka) obejmujący minimum 5 kolorów. d) dla Pakietu 3 – Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik sklejki obejmujący minimum 3 kolory, w tym wskazane w Załączniku 2.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach