Przetargi.pl
Dostawa, montaż i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. AEZ/S-013/2010

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. AEZ/S-013/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa, montaż i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Meble do wyposażenia Sali konferencyjno-dydaktycznej Pakiet 2: Meble dla potrzeb Katedry i Zakładu Anatomii Patologicznej WUM Pakiet 3: Meble laboratoryjne Pakiet 4: Fotele biurowe na potrzeby Dziekanatu - realizacja projektu kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych Pakiet 5: komplet stół i krzesła Pakiet 6: meble biurowe Pakiet 7: krzesła i fotele Pakiet 8: meble metalowe Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzach cenowych stanowiących załączniki dla poszczególnych pakietów załączniki od 2.1 do 2.8 (Formularz cenowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w części IX SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w pkt 2. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) dla Pakietu 2 wykaz minimum jednej wykonywanej dostawy mebli biurowych będących przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,- zł na rzecz nie więcej niż jednego podmiotu. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy j.w. wykonane w tym okresie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4; 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy mebli biurowych, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy, c) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy były realizowane należycie 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj. zgodnie z pkt 2 Załącznika nr 5; 6. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 5, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust. 5 pkt. 1 z zastrzeżeniem ust. 8. 8. Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 5, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie zgodnie z ust. 5 pkt. 1 oraz zamiast pozostałych dokumentów wymienionych ust. 4, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 10. W celu potwierdzenia, że Wykonawca poprzez oferowane dostawy spełnia wymagania Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. zastosowane materiały powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach laboratoryjnych (dotyczy ofert składanych na pakiet 3 - meble laboratoryjne); 2) opisy techniczne oraz rysunki lub katalogi, zdjęcia, foldery itp., w których zaznaczone będą zaoferowane meble. W formularzu cenowym (załączniki 2.1 -2.8) w kolumnie nazwa oferowanego produktu należy podać nazwę lub dokładny opis oferowanego produktu lub umieścić adnotację meble zgodne z opisem w kolumnie 2 - Nazwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach