Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do wyposażenie pomieszczeń w Zakładzie Biologii Medycznej w Budynku przy ulicy Litewskiej, znak sprawy – AEZ/S-076/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do wyposażenia pomieszczeń Zakładu Biologii Medycznej WUM w budynku przy ulicy Litewskiej w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych i technologicznych stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca dokona pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów i ustawienia mebli w pomieszczeniach oraz przedłoży Zamawiającemu do akceptacji wizualizację rozmieszczenia mebli. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w Załączniku nr 3 (Formularz asortymentowo-cenowy) traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczeń zobowiązany będzie dostosować wymiary mebli, o ile okaże się to konieczne. Dostosowanie wymiarów opisanego asortymentu mebli nie stanowi istotnej zmiany przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że zmiana taka podlegać będzie uzgodnieniu przez strony, z czego każdorazowo zostanie sporządzona notatka; 2) wykonanie wizualizacji oraz przekazanie Zamawiającemu do akceptacji z zachowaniem terminu, o którym mowa w ust. 1). Wizualizacja sporządzona zostanie w oparciu o zestawienie mebli przewidzianych do wyposażenia każdego pomieszczenia laboratoryjnego, które zostało zawarte w Załączniku 3 – Formularz asortymentowo-cenowy oraz o koncepcję ustawienia mebli przedstawioną Wykonawcy podczas dokonania pomiarów. Zamawiający w terminie 4 dni zaakceptuje wizualizację lub w trybie roboczym uzgodni zmiany. 3) dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu umowy deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających, że dostarczone meble laboratoryjne dopuszczone są do użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem, a także, że użyte do produkcji materiały, spełniają odpowiednie wymagania określone przepisami prawa. 4) podłączenie mebli do mediów, zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych i technologicznych (Załącznik 2 do SIWZ) oraz sprawdzenia poprawności działania instalacji. 5) posprzątanie pomieszczeń po zakończeniu montażu mebli, wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy. 4. Uzgodnieniu podlegać będzie kolorystyka mebli na podstawie dostarczonych próbników, przekazanych Zamawiającemu niezwłocznie po zawarciu umowy: 1) Próbniki blatów z żywic fenolowych – min. 3 kolory, 2) Próbnik płyt laminowanych, z których zostaną wykonane szafy laminowane, zawierający minimum 10 kolorów obejmujących kolory jednolite, w tym co najmniej odcienie niebieskiego i szarego. 3) Próbnik kolorów oferowanych lakierów poliuretanowych lub epoksydowych dostępnych w ofercie producenta oferowanych mebli metalowych, w tym zawierający kolor biały. 5. Zamawiający zobowiązuje się do umożliwienia Wykonawcy dokonania pomiarów pomieszczeń, w uzgodnionym przez strony terminie. 6. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin dostawy z Kierownikiem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM. W odbiorze uczestniczyć będą przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM i Kierownik Zakładu Biologii Medycznej, lub osoby przez nich upoważnione. Z czynności odbiorowych zostanie sporządzony Protokół odbioru. Protokoły odbioru zawierające klauzule „przyjęto bez zastrzeżeń”, stanowić będą podstawę do wystawienia faktur VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Banku Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia ,,JEDZ”, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-09-10 - Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części: Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”, Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”, realizowane przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
Dodano: 2021-03-24 - sprzedaż i dostarczenie mebli laboratoryjnych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach dla Centrum Nowych Technologii UW
Dodano: 2021-03-19 - SVA/G/4620-7/2020: Dostawa mebli laboratoryjnych dla pracowni analitycznych. Zadanie nr 12639 pn. Budowa budynku administracyjno-biurowo-magazynowego, modernizacja składu MPS laboratorium na terenie kompleksu wojskowego w Dębogórzu
Dodano: 2021-03-08 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do pracowni analitycznej Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów, znak sprawy – AEZ/S-104/2020
Dodano: 2021-03-02