Przetargi.pl
Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-043/2017

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 720 366 , fax. 225 720 363
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61
    02091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 720 366, fax. 225 720 363
    REGON: 28891700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-043/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych, w podziale na pakiety: 1)Pakiet 1 – szafy metalowe 2)Pakiet 2 – krzesła składane 3)Pakiet 3 – krzesła, fotele biurowe i wersalka 4)Pakiet 4 – fotele biurowe 5)Pakiet 5 – meble biurowe do sekretariatu Biura Rektora 6)Pakiet 6 – meble gabinetowe 7)Pakiet 7 – meble biurowe do Katedry i Kliniki Psychiatrycznej 8)Pakiet 8 – meble biurowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 8” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)dostawa mebli do miejsc wskazanych w Załącznikach 2.1-2.8, ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości, na warunkach określonych we wzorze umowy, 2)ostateczna kolorystka tapicerki, oklein meblowych oraz uchwytów meblowych zostanie ustalona z Użytkownikami przed przystąpieniem do realizacji zamówienia na podstawie próbników dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbniki: -materiałów tapicerskich dostępnych w ofercie producenta oferowanych krzeseł, foteli i wersalki, (dla Pakietów 3, 4, 5, 6, 7, 8), -w odniesieniu do mebli wykonanych z płyt laminowanych paletę zawierającą minimum 50 kolorów, (dla Pakietów 5, 7, 8), - w odniesieniu do mebli wykonanych z płyt w okleinie naturalnej paletę zawierającą minimum brzozę, jawor, dąb, (dla Pakietu 6); 3)w przypadku mebli podlegających zabudowie, dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu dostosowania wymiarów mebli podlegających zabudowie, 4)w przypadku mebli stanowiących wyposażenie uzupełniające - dopasowanie kolorystyki płyty meblowej, okuć meblowych oraz tapicerki wykonywanych mebli do mebli posiadanych przez Zamawiającego, 5)wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy, 6)przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Technicznego Utrzymania Obiektów WUM, lub/i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie poszczególnych Pakietów, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w zależności od Pakietu, na który składa ofertę, odpowiednio w wysokości: 1)Pakiet 3 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), 2)Pakiet 4 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), 3)Pakiet 7 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), 4)Pakiet 8 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (z jednoznacznym określeniem Pakietu/Pakietów, których wadium dotyczy), a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697 5.Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy. 8.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium odniesieniu do dostaw objętych Pakietem nr 1, 2, 5, 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach