Sąd Apelacyjny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-207 Warszawa, pl. Krasińskich
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 279 85 28, , fax. 22 279 85 52
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Warszawie
pl. Krasińskich 2/4/6
00-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 279 85 28, , fax. 22 279 85 52
REGON: 64728690000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.waw.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie zestawów do wideokonferencji na potrzeby sądów apelacji warszawskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 8 zestawów do wideokonferencji na potrzeby sądów apelacji warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. 2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 3.Wadium ustala się w wysokości – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 4.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć/załączyć do oferty. 5.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone na konto Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie, 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6 na rachunek: 33 1130 1017 0021 1002 0890 0004 z oznaczeniem: „Wadium w Postępowaniu ZP-765-13/19”. 7.Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzenie polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Oryginał dokumentu należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert w sposób umożliwiający jego zwrot. 9.Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Apelacyjnego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na „Dostawę, montaż i uruchomienie zestawów do wideokonferencji na potrzeby sądów apelacji warszawskiej ”, Postępowanie nr ZP-765-13/19. 10.Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz produktowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, zawierający wszystkie informacje zawarte w tym wzorze.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zintegrowanego systemu multimedialnego i wideokonferencyjnego
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja Systemów wideokonferencyjnych i zakup Systemu multimedialnego i telekonferencyjnego w Centrali RARS i Ośrodku w Konstancinie - Jeziornie
Dodano: 2023-03-29 - Dostawa i instalacja sprzętu oraz oprogramowania dla Partnerów projektu w ramach „Informatyzacja bibliotek pedagogicznych na Mazowszu” (e-biblioteki)
Dodano: 2023-02-23 - Dostawa i instalacja sprzętu oraz oprogramowania dla Partnerów projektu w ramach „Informatyzacja bibliotek pedagogicznych na Mazowszu” (e-biblioteki)
Dodano: 2022-10-14 - Dostawa sprzętu audio-wizualnego, komputerowego oraz oświetleniowego niezbędnego do realizacji działań edukacyjnych i animacyjnych przez Szydłowieckie Centrum Kultury – Zamek
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa sprzętu audio-wizualnego, komputerowego oraz oświetleniowego niezbędnego do realizacji działań edukacyjnych i animacyjnych przez Szydłowieckie Centrum Kultury – Zamek
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa sprzętu audio-wizualnego, komputerowego oraz oświetleniowego niezbędnego do realizacji działań edukacyjnych i animacyjnych przez Szydłowieckie Centrum Kultury – Zamek.
Dodano: 2022-07-26 - Zakup usługi playera do transmisji wideo
Dodano: 2021-02-16 - DOSTAWA LICENCJI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, CZYTNIKÓW KODÓW, DRUKAREK – 9 pakietów w ramach projektu Centrum Wsparcia Pediatrycznego Badań Klinicznych (CWpediBK)
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa i wdrożenie licencji, serwera z oprogramowaniem oraz akcesoriów dla systemu wideokonferencji w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców wraz ze świadczeniem gwarancji i wsparcia technicznego
Dodano: 2019-11-05