Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na cztery części

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na cztery części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia multimedialnego z podziałem na cztery części: 1)Część 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie nagłośnienia w pomieszczeniach Centrum Transferu Wiedzy KUL; 2)Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie projektorów i ekranów w pomieszczeniach Centrum Transferu Wiedzy KUL; 3)Część 3 - Dostawa i montaż projektorów multimedialnych z ekranem elektrycznym w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością; 4)Część 4 - Dostawa i montaż pętli indukcyjnych w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością. 2.Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących poszczególnych urządzeń/aparatów składających się na przedmiot zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1.1-1.4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: w części 1 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) w części 2 -2 900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset 00/100 złotych) w części 3 - 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset 00/100 złotych) w części 4 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach