Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeciwpożarowych w budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Zamkowej 8 w Rzeszowie

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Zamkowa 8 8
    35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8604212, 8604246
    REGON: 01544738200165
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeciwpożarowych w budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Zamkowej 8 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: KOD CPV: 44482000-2 - urządzenia przeciwpożarowe 51700000-9 - usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeciwpożarowych w budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Zamkowej 8 w Rzeszowie. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Lp. Opis urządzenia Ilość sztuk 1. Adresowalna centrala z 2(2x240 urządzeń) pętlami z możliwością 1 rozszerzenia do 8 pętli, wyposażona w klawiaturę, wyświetlacz i tablice synoptyczną diod 2. Moduł rozszerzenia z 2 programowalnymi pętlami OpenLoop 1 3. Adresowalny inteligentny czujnik optyczny dymu - bez gniazda 144 4. Gniazdo czujników adresowalnych 144 5. Ręczny ostrzegacz pożarowy, rozwierny, natynkowy, IP65 6 6. Moduł adresujący do przycisków ROP 6 7. Moduł 1 wejście, 1 wyjście 1 8. Moduł drukarki termicznej 1 9. Zasilacz buforowy 18A 1 10. Akumulator do zasilacza buforowego 18 Ah 1 System adresowalny ( połączenia centrali i wszystkich urządzeń peryferyjnych, zarówno wejściowych- czujki, jak też wyjściowych -elementy wykonawcze) musi posiadać: - ze względu na przewidywane zastosowania około dwudziestu modułów do wysterowania automatyki pożarowej, wymagana ilość ca najmniej 200 adresów pętli dozorowej, - preferowana możliwość akceptowania przez centralę więcej niż jednego protokołu w różnych pętlach, - wymagane przełączalne ( poprzez oprogramowanie pętli ) co najmniej cztery różne punkty pracy czujek - w tym cztery zmienne czułości detekcji punktowych czujek dymu, - wymagane przechowywanie w pamięci nieulotnej czujki historii co najmniej cztery minuty parametru wiodącego, - możliwość zdalnej detekcji stopnia zakurzenia komory czujek dymu wraz z wizualizacją w postaci tabeli dla każdej pętli dozorowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących urządzeń równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenia przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 1.3 Wymagania dodatkowe: 1.3.1 W cenie oferty należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia - takie jak: koszty dostawy, montażu, uruchomienia urządzeń przeciwpożarowych, koszty związane z opracowaniem dokumentacji powykonawczej, koszty związane z demontażem elementów starego systemu w tym utylizacja czujek jonizacyjnych w ilości 144 sztuk, koszty związane z przeszkoleniem 3 pracowników oraz inne koszty mające lub mogące mieć wpływ na realizacje zamówienia. 1.3.2 Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów fabrycznie nowych i wolnych od wad, posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. 1.3.3 Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i papierowej zgodnie z wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 7 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany na koszt własny. 1.3.4 Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 36 miesięczną gwarancją i rękojmią liczoną od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 1.3.5 Czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ( obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu i ustaleniu daty naprawy ) do 2 dni roboczych - liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy. 1.3.6 Zamawiający żąda aby zdemontowane elementy starego systemu przeciwpożarowego w tym czujki dymu zostały zutylizowane na koszt Wykonawcy. 1.3.7 Zamawiający żąda przeszkolenia 3 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi na koszt Wykonawcy. 1.4 Pozostałe informacje: 1.4.1 W celu zapoznania się z istniejącym systemem przeciwpożarowym w budynku Zamawiający do SIWZ dołącza projekt wykonawczy istniejącej instalacji - załącznik nr 7 1.4.2 Zamawiający wymaga aby prace montażowe były wykonywane w dni robocze ( poniedziałek -piątek ) od godz. 16:00 do godz. 22:00. oraz w dni wolne od pracy bez ograniczeń po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymania porządku w miejscu wykonywanych prac czyli w budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444820002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną