Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń na potrzeby pralni, kuchni, pomieszczeń do rehabilitacji i rewalidacji dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce

Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Teodorówka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6860644 , fax. 084 6860644
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce
    Teodorówka 1 1
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6860644, fax. 084 6860644
    REGON: 00029374600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń na potrzeby pralni, kuchni, pomieszczeń do rehabilitacji i rewalidacji dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje 5 odrębnych dostaw (części zamówienia) : Część I: wyposażenie pralni: pralnico - wirówka - 1 szt., wirówka pralnicza- 1 szt., Część II: wyposażenie kuchni: szafa chłodnicza (podwójna) dwie komory - 2 szt., Część III: wyposażenie sali doświadczania świata: podest świetlno - dźwiękowy - 1 szt., kolumna wodna - 1 szt., łóżko wodne - 1 szt., wodospad światłowodów - 1 szt., Część IV: wyposażenie sali rehabilitacji: materac leczniczy z masażem rolkowym - 1 szt., Część V: wyposażenie sali fizykoterapii: laser biostymulacyjny - 1 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy dostaw określony w ust. 2 należy wykonać na podstawie kart parametrów technicznych urządzeń - zał. Nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h i 3i do S.I.W.Z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 297132105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty (dla każdej CZĘŚCI odrębnie), według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e wraz z kosztorysem ofertowym odpowiednio zał. od 7 do 11. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku Nr 2 do S.I.W.Z. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na zał. Nr 4 do siwz, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom okresowym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: deklaracji, by wszystkie wyroby medyczne wyszczególnione objęte niniejszym zamówieniem publicznym spełniały wymogi Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004. Nr 93. poz. 896 z późn. zmianami). Muszą posiadać (jeśli jest to wymagane): zgłoszenie do Polskiego Rejestru Wyrobów Medycznych, dokumenty potwierdzające posiadanie znaku CE, dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dyrektyw Unii Europejskiej. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca przedłoży zamawiającemu podczas odbioru. 6. Inne dokumenty, które Wykonawca musi załączyć do oferty: a) Karta gwarancyjna - na załączniku Nr 5 (załącznik wykorzystać oddzielnie dla każdej CZĘŚCI na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę), b) Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - na załączniku Nr 6 (załącznik wykorzystać oddzielnie dla każdej CZĘŚCI, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę. Wykonawca załącza do ofert niniejszy załącznik tylko w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom. W przypadku nie powierzenia części zamówienia podwykonawcom Zamawiający nie wymaga załączenia niniejszego dokumentu. c)Podpisane karty wymaganych parametrów technicznych - zał. od 3a do 3i. 7.Wykonawca załączy do oferty oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli ofertę składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik lub podmioty występujące wspólnie. 8.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy z członków konsorcjum odrębnie załącza do oferty dokumenty o których mowa w pkt 2 i w pkt. 3 lit. a, b. Natomiast w zakresie dokumentów w pozostałych punktach Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagane warunki, bądź warunki te będą spełniali łącznie. 9. Wykonawca czyniąc zastrzeżenie, że pewne dokumenty nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania wskazuje podstawę prawną wyłączenia jawności danego dokumentu. Informacje te powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną