Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie ogłasza przetarg
- Adres: 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 105
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 555-81-70, 555 81 71
- Data zamieszczenia: 2010-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
ul. Armii Krajowej 105 105
81-824 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 555-81-70, 555 81 71
REGON: 19112353300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_sopot
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i wyposażenia do nowego stanowiska kierowania w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa, montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego urządzeń teletechnicznych, których szczegółowy opis i charakterystykę opisano w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w siedzibie Zamawiającego do miejsc wskazanych. Szczegółowy opis i charakterystykę zamawianych mebli opisano w Załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców przystępujących do przetargu wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_sopot
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego 48-PN-2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów informatycznych
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-04-13 - CRZP/20/2016/AEZ - Modernizacja symulatora GMDSS
Dodano: 2016-04-11