Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-950 Zielona Góra, Al . Wojska Polskiego 25
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3287411
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze
Al . Wojska Polskiego 25 25
65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3287411
REGON: 00000222300209 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie UPS 40kVA w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie UPS 40 kVA w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : 2.1 Odłączenie i przestawienie do wskazanego miejsca (sąsiedniego pomieszczenia) obecnie użytkowanego urządzenia. 2.2 Przystosowanie istniejącej instalacji zasilającej do wymagań technicznych wynikających z parametrów techniczno-eksploatacyjnych objętego zamówieniem UPS-a. 2.3 Dostawa urządzenia o mocy 40 kVA z możliwością rozbudowy do 60 kVA. 2.4 Dostawa dokumentacji technicznej (w ramach realizacji dostawy urządzenia Wykonawca zobowiązuje się do przekazania trzech egzemplarzy sporządzonej w języku polskim dokumentacji technicznej). 2.5 Montaż i uruchomienie urządzenia. 2.6 Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie znajomości obsługi urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a) wykonali co najmniej dwie odrębne dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto dla każdej dostawy, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczeniem w zakresie instalacji UPS-a i wykonania przystosowania instalacji elektrycznej do potrzeb zainstalowanego urządzenia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca jest zobowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ. 3. Niezłożenie oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI, według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, składa on następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wartościom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006 r,. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną