Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpital Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/56/2015

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpital Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/56/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpital Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. Zamówienie obejmuje następujący zakres: Dostawę, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej. System powinien się składać z telewizorów LED (TV LED). Wykonawca zobowiązany będzie do podłączenia telewizorów LED do istniejących instalacji: antenowej i zasilającej. W ramach zamówienia Wykonawca: - opracuje projekt instalacji płatnej TV szpitalnej przedstawiający przebieg zasilania, sterowania, lokalizację szafy sterującej, dobór anten, wzmacniaczy, automatów wrzutowych i innych niezbędnych elementów instalacji TV (3 egzemplarze dla Zamawiającego), podstawą do opracowania projektu są wytyczne przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. - zamontuje TV LED z wyświetlaczami LED we wskazanych pomieszczeniach przez Zamawiającego, - zamontuje wrzutomaty 4 szt., pobierające opłaty i umożliwiające korzystanie z odbiornika TV, - wykona połączenie między TV a wrzutomatem (połączenie poprzez instalację niskoprądową np. RS 485), - zamontuje kontrolery (końcówki wykonawcze) umożliwiające załączanie zasilania odbiorników telewizyjnych, - zamontuje antenę lub anteny wraz ze wzmacniaczami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania systemu; Wykonawca będzie zobowiązany zamontować anteny na dachu budynku rehabilitacji (budynek 4 kondygnacyjny) i poprowadzić kablowanie z dachu do szafy sterującej znajdującej się w kondygnacji 1, - ułoży okablowanie (np. zasilanie zamontowanych urządzeń jak wrzutomaty, sygnał antenowy od gniazda do TV) i zamontuje urządzenia (np. szafę zbiorcza ) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu telewizji płatnej. Ilość i rodzaj okablowania będzie zależny od systemu jaki Wykonawca przyjmie na etapie projektu. Dla orientacji ilości okablowania niezbędnego do realizacji projektu Zamawiający załącza rysunki poszczególnych kondygnacji budynku rehabilitacji (załączniki 6.2 - 6.5). W załączonym zestawieniu pomieszczeń znajdują się oznaczenia pomieszczeń z załączonych rysunków budynku rehabilitacji. Obecnie w budynku jest ułożony kabel anteny (YWDXpek75) z pomieszczenia teletechnicznego do pomieszczeń, w których przewidziano zainstalowanie TV. Schemat ideowy instalacji w załączniku nr 6.1. Ponadto w pobliżu przewidywanych TV są wykonane gniazda sieci elektryczne wpięte do ogólnej instalacji elektrycznej budynku. Prace montażowe winny być wykonane w sposób estetyczny. W przypadku konieczności naruszenia powierzchni ścian wymaga się uzupełnienia powstałych ubytków. Parametry elementów systemu oraz zestawienie pomieszczeń zawarte zostały w załączniku nr 6. Wymagany okres gwarancji (parametr oceniany) - minimum 12 miesięcy od końcowego protokołu odbioru. Gwarancja obejmuje dostarczone i zamontowane TV, pozostałe elementy zainstalowanego systemu, działanie systemu płatnej TV szpitalnej. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu systemu szpitalnej telewizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach