Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2015-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpital Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/56/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpital Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. Zamówienie obejmuje następujący zakres: Dostawę, montaż i uruchomienie systemu telewizji szpitalnej. System powinien się składać z telewizorów LED (TV LED). Wykonawca zobowiązany będzie do podłączenia telewizorów LED do istniejących instalacji: antenowej i zasilającej. W ramach zamówienia Wykonawca: - opracuje projekt instalacji płatnej TV szpitalnej przedstawiający przebieg zasilania, sterowania, lokalizację szafy sterującej, dobór anten, wzmacniaczy, automatów wrzutowych i innych niezbędnych elementów instalacji TV (3 egzemplarze dla Zamawiającego), podstawą do opracowania projektu są wytyczne przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. - zamontuje TV LED z wyświetlaczami LED we wskazanych pomieszczeniach przez Zamawiającego, - zamontuje wrzutomaty 4 szt., pobierające opłaty i umożliwiające korzystanie z odbiornika TV, - wykona połączenie między TV a wrzutomatem (połączenie poprzez instalację niskoprądową np. RS 485), - zamontuje kontrolery (końcówki wykonawcze) umożliwiające załączanie zasilania odbiorników telewizyjnych, - zamontuje antenę lub anteny wraz ze wzmacniaczami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania systemu; Wykonawca będzie zobowiązany zamontować anteny na dachu budynku rehabilitacji (budynek 4 kondygnacyjny) i poprowadzić kablowanie z dachu do szafy sterującej znajdującej się w kondygnacji 1, - ułoży okablowanie (np. zasilanie zamontowanych urządzeń jak wrzutomaty, sygnał antenowy od gniazda do TV) i zamontuje urządzenia (np. szafę zbiorcza ) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu telewizji płatnej. Ilość i rodzaj okablowania będzie zależny od systemu jaki Wykonawca przyjmie na etapie projektu. Dla orientacji ilości okablowania niezbędnego do realizacji projektu Zamawiający załącza rysunki poszczególnych kondygnacji budynku rehabilitacji (załączniki 6.2 - 6.5). W załączonym zestawieniu pomieszczeń znajdują się oznaczenia pomieszczeń z załączonych rysunków budynku rehabilitacji. Obecnie w budynku jest ułożony kabel anteny (YWDXpek75) z pomieszczenia teletechnicznego do pomieszczeń, w których przewidziano zainstalowanie TV. Schemat ideowy instalacji w załączniku nr 6.1. Ponadto w pobliżu przewidywanych TV są wykonane gniazda sieci elektryczne wpięte do ogólnej instalacji elektrycznej budynku. Prace montażowe winny być wykonane w sposób estetyczny. W przypadku konieczności naruszenia powierzchni ścian wymaga się uzupełnienia powstałych ubytków. Parametry elementów systemu oraz zestawienie pomieszczeń zawarte zostały w załączniku nr 6. Wymagany okres gwarancji (parametr oceniany) - minimum 12 miesięcy od końcowego protokołu odbioru. Gwarancja obejmuje dostarczone i zamontowane TV, pozostałe elementy zainstalowanego systemu, działanie systemu płatnej TV szpitalnej. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu systemu szpitalnej telewizji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych na potrzeby Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu audiowizualnego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Sceny Dużej
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa urządzeń w ramach modernizacji technologicznej zespołów emisyjnych programów TVP S.A.
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa sprzętu audiowizualnego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Sceny Dużej
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa, montaż i uruchomienie ścian wizyjnych na potrzeby budowy Centrum Monitorowania Operacyjnego
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia audiowizualnego oraz zasilaczy awaryjnych typu UPS w ramach zadania Budowa domku pilota na lotnisku Dęblin.
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa, montaż i uruchomienie pięciu ścian wizyjnych oraz dwóch interaktywnych monitorów LCD
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia audiowizualnego oraz zasilaczy awaryjnych typu UPS w ramach zadania Budowa domku pilota na lotnisku Dęblin
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa projektora multimedialnego wraz z montażem oraz zakup mikrofonów
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa wzmacniaczy szerokopasmowych. Postępowanie nr WEiTI/162/S/ZP/2015/1030.
Dodano: 2015-08-25