Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4407183 , fax. 022 4405042
- Data zamieszczenia: 2015-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
Al. Solidarności 127 127
00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4407183, fax. 022 4405042
REGON: 00032469400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie - ZP/INW/16/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu monitoringu wizyjnego dziedzińców wewnętrznych oraz bram wjazdowej i wyjazdowej z zewnątrz budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127, od strony ul. Ogrodowej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik Nr 1a i 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zamawiający dopuszcza przyjęcie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych nie gorszych niż wskazane w treści szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że podwykonawcy skierowani do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej, wydawane przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne lub wyższej, wydawane przez ABW albo SKW, i zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawane przez ABW albo SKW. 6) W przypadku podwykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagana jest koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz.1099) muszą spełniać warunek posiadania ww. koncesji. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, a w przypadku kiedy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 8) Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, powinny spełniać, pod rygorem zgłoszenia przez zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń, następujące wymagania: a) okres odpowiedzialności podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy za wady nie może być krótszy niż okres odpowiedzialności Wykonawcy względem zamawiającego; b) termin płatności wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni; c) umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg uczestniczenia przedstawiciela podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w naradach koordynacyjnych, jeśli temat narady dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; d) w umowie musi zostać wskazana osoba do kontaktu ze strony podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; e) umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w odbiorach robót, jeżeli odbiór dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; f) zakres robót określony w umowie o podwykonawstwo musi wynikać z zakresu robót określonych w umowie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; g) wysokość wynagrodzenia przysługującego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom nie może przekraczać wynagrodzenia wynikającego z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem zakresu robót wykonanych przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; h) termin wykonania robót określony w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż termin wynikający z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; i) sposób wykonania przedmiotu umowy o podwykonawstwo musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umową zawartą pomiędzy wykonawcą i zamawiającym. 9) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. Termin i miejsce określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 513100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wartość i formy wniesienia wadium zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości na wykonane instalacje (roboty budowlane)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TA/ZP-17/2015 zaprojektowanie i wykonanie stanowiska do projekcji audiowizualnych przy wyświetlaniu obrazów 2D i 3D
Dodano: 2015-04-21 - Modernizacja zestawów mikrofonów bezprzewodowych polegająca na przestrojeniu nadajników i odbiorników
Dodano: 2014-11-20 - Wykonanie telewizyjnego systemu monitoringu ulicznego dla miasta Chorzele
Dodano: 2014-06-06 - Wykonanie usługi systemu nagłośnienia wraz z dostawą instalacji, uruchomieniem oraz wykonaniem pomiarów akustycznych do budynku Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowanej w ramach projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno-kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego, zakup sprzętu IT, do siedziby Muzeum Historii Żydów Polskich, postępowanie nr MHZP/29/2013.
Dodano: 2013-11-14 - Wynajem, montaż i demontaż sprzętu audio-video w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich
Dodano: 2013-04-05 - Budowa systemu monitoringu wizyjnego w mieście Chorzele
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń monitoringu w siedzibie Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie - ZP-INW-49-12
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej IP HD na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON (etap II). Nr postępowania 4/POIN/2012.
Dodano: 2012-08-03 - dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia elementów systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno
Dodano: 2012-07-26