Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie stacjonarnej, kompletnej ładowarki chwytakowej

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-304 Rzeszów, al. gen. Władysława Sikorskiego 428
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8613001 , fax. 017 8613003
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
    al. gen. Władysława Sikorskiego 428 428
    35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8613001, fax. 017 8613003
    REGON: 69026099100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie stacjonarnej, kompletnej ładowarki chwytakowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej ładowarki chwytakowej z napędem elektrycznym wraz z niezbędnym osprzętem zwanej dalej Urządzenie, przewidzianej do załadunku zmieszanych odpadów komunalnych na linię sortowniczą w zakładzie przetwarzania odpadów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. 2.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia od organów administracji jeżeli będą wymagane w związku z realizacją zamówienia oraz późniejszą eksploatacją Urządzenia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za skutki ewentualnego naruszenia przepisów prawa w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań, które wymagają uzyskania w/w pozwoleń lub dokonania zgłoszenia. 3.Wszystkie prace Wykonawcy objęte przedmiotem umowy odbędą się w zakładzie przetwarzania odpadów komunalnych prowadzonym przez Zamawiającego przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie. 4.Na przedmiot zamówienia składają się m.in.: 1)wykonanie prac budowlanych niezbędnych do montażu Urządzenia, w oparciu o załączone opracowanie projektowe, 2)dostawa i montaż Urządzenia wraz z niezbędnym osprzętem, o następujących parametrach i danych technicznych: a)ładowarka stacjonarna hydrauliczna z napędem elektrycznym, silnik elektryczny min 25 kW, b)ramię długości min. 12 m, z ogranicznikiem wysokości podnoszenia, c)chwytak przystosowany do załadunku odpadów komunalnych 1,5 m3 - 2 m3, d)minimalny udźwig na maksymalnym wysięgu ładowarki: 1000 kg, e)wydajność min. 20Mg/h, f)głowica obrotowa o nieograniczonym kącie obrotu, z ogranicznikami obrotu, g)agregat hydrauliczny wraz z kompletną instalacją hydrauliczną i elektryczną, h)zabezpieczenie przeciążeniowe ładowarki, i)zabezpieczenie przeciwpożarowe, j)kabina operatora zamontowana w oparciu o załączone opracowanie projektowe stanowiące załącznik do SIWZ, k)kabina szczelna klimatyzowana, l)ładowarka przystosowana do pracy w zakresie temperatur od -30 o C do +50 o C, m)urządzenie po pełnym udokumentowanym przeglądzie technicznym (regeneracji). 3)wykonanie próby i rozruchu Urządzenia, 4)przeszkolenie min 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Urządzenia. 5.W zakresie standardu wykonania dostarczone Urządzenie posiadać będzie w dniu odbioru atesty, deklaracje właściwości użytkowych i inne niezbędne dokumenty, dopuszczające je do uruchomienia i użytkowania. 6.Do Urządzenia Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą wykonanych prac zawierającą m.in. protokoły prób i badań instalacji elektrycznej, dokumentację techniczno-ruchową (DTR), instrukcję obsługi oraz katalog części zamiennych, eksploatacyjnych i łatwo zużywających się wraz z zestawem narzędzi niezbędnych do wykonania prac konserwacyjno - serwisowych, decyzję UDT z odbiorem na Zamawiającego, zezwalającą na pracę urządzenia. W przypadku przedłożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jego tłumaczenie na język polski. 7.Dokumenty, o których mowa w pkt 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej po wykonaniu przedmiotu umowy, przed odbiorem końcowym. 8.Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.mpgk.pl opracowanie projektowe, w którym dopuszcza urządzenie o typie Tirre 211 L lub równoważne. 9.Pozostałe warunki zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający ustala następujące terminy realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę; 1)wykonanie prac budowlanych niezbędnych do montażu Urządzenia w oparciu o załączone opracowanie projektowe - w terminie 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy; 2)dostawa i montaż urządzenia - w terminie do 2 miesięcy od daty zakończenia prac budowlanych; 3)rozruch i próby Urządzenia - w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia prac montażowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424189008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 PLN (słownie; cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. (wyłącznie przelewem): Bank PEKAO S.A. II O/Rzeszów numer dla podmiotów krajowych: 09124026141111000039597669, dla podmiotów zagranicznych: numer IBAN tego rachunku: PL09124026141111000039597669; kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW. 4.Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 5.Wadium wnoszone w innej formie tj. gwarancji i poręczeń należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (w kasie - Biuro Obsługi Klienta - pok. nr 104 parter). Ponadto wadium wnoszone w w/w formie musi spełniać następujące wymogi: 1)być wystawione na Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. , 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4 a i 5 każdego z tych wykonawców, okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Wykonawca utraci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną