Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części

Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 527 039 , fax. 818 527 058
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
    ul. Lubartowska 1
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 818 527 039, fax. 818 527 058
    REGON: 53792900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części: Część 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta -dokonywania transakcji on-line 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. Część 1 - dostawa, montaż uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:  interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej,  serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych,  repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL 2.2.2. Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - dokonywania transakcji on-line, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:  interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej  serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych  repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odpowiednie oznakowanie informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-602-oznaczenia_dla_strony_internetowej.html 2.3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest : w załączniku Nr 1A do SIWZ dla części 1 zamówienia, w załączniku Nr 1B do SIWZ dla części 2 zamówienia. 2.4. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 2.5. Gwarancja Długość okresu gwarancji na serwis internetowy stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach