Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie respiratorów inwazyjnych i nieinwazyjnych, pomp strzykawkowych i objętościowych, stołów operacyjnych

SP ZOZ Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7537286 , fax. 075 7543883
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wojewódzki
    ul. Ogińskiego 6 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7537286, fax. 075 7543883
    REGON: 23041275300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie respiratorów inwazyjnych i nieinwazyjnych, pomp strzykawkowych i objętościowych, stołów operacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie : - Pakiet nr 1 - respirator inwazyjny do prowadzenia oddechu zastępczego 3 szt. - Pakiet nr 2 - respirator nieinwazyjny do prowadzenia oddechu zastępczego 1 szt. - Pakiet nr 3 - respirator nieinwazyjny do prowadzenia oddechu zastępczego 1 szt. - Pakiet nr 4 - pompy strzykawkowe - 20 szt. i stacja dokująca - 4 szt. - Pakiet nr 5 - pompy objętościowe - 8 szt. - Pakiet nr 6 - stoły operacyjne- 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 b)szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z załączonym formularzem cenowym załącznik nr 6 ), d)uzupełniony wykaz parametrów technicznych - załącznik nr 1 (uwaga: w zależności na który pakiet Wykonawca składa ofertę) e)dołączyć prospekty i katalogi oraz inne niezbędne informacje na temat przedmiotu zamówienia na bazie których, Zamawiający kompleksowo zapozna się z zaoferowanym sprzętem i jego przeznaczeniem oraz jego parametrami techn. w języku polskim, f)określenie terminu przeprowadzenia szkolenia personelu ( w ciągu 1 dnia ) od daty zainstalowania sprzętu w uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę terminach - uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, g)określenie terminu montażu i uruchomienia zaoferowanego sprzętu ( max 3 dni robocze od daty podpisania umowy ) - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, h)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności ( min. 7 dni od daty montażu i uruchomienia na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , i)uzupełniony projekt umowy - załącznik nr 5. j) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, k) dołączyć cennik usług serwisowych l) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 ł) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach